Wat een weer, wat een weekend, en lekker lang! Vandaag gaat voor de derde achtereenvolgende dag de kamado aan. Zojuist bij de AH wat vet-dooraderde iberico lapjes gehaald, het mag wat simpeler en sneller. Mijn meiden naar hun ma en mijn fantastische vrouw en ik quality- time 
Natuurlijk mis ik ze al, mijn bbq test panel!
We hebben zaterdag een overheerlijk dessert gemaakt, mijn eerste op de Q, en daar hoorde een koninklijk hoofdgerecht bij. Hoefde het ei ook maar een beetje op te stoken, fijne combo zo. Het dessert lees je in mijn volgende thread, met een inzending voor de wedstrijd uiteraard.
Zondag nog wat goed te maken ook, na de gebroken kinderharten vanwege mijn gecremeerde ribben the other day... daar over later ook meer...
Enough talk, time to drool
Bij vuur&rook een fraai stuk picanha laten meekomen..
Van mijn vrouw mocht er niets af en daar had ik geen probleem mee. Ze was wel wat verrast door de Braziliaanse bereidingswijze..
Klein beetje de vetrand ingesneden en lekker ruim Maldon erop..
Voor de tweede keer alweer de zwaarden in gezet, stuk kersenhout erbij en net onder de 200 graden erop..
Kijk het eens gaan! Als je daar geen trek van krijgt..
Elena had er een fingerlicking coleslaw bij gemaakt.. plakjes afgesneden, even terug op de Q, meer plakjes en de kern mee geserveerd. Aan tafel!
Man O man wat is dat lekkerrrr

Natuurlijk mis ik ze al, mijn bbq test panel!
We hebben zaterdag een overheerlijk dessert gemaakt, mijn eerste op de Q, en daar hoorde een koninklijk hoofdgerecht bij. Hoefde het ei ook maar een beetje op te stoken, fijne combo zo. Het dessert lees je in mijn volgende thread, met een inzending voor de wedstrijd uiteraard.
Zondag nog wat goed te maken ook, na de gebroken kinderharten vanwege mijn gecremeerde ribben the other day... daar over later ook meer...
Enough talk, time to drool

Bij vuur&rook een fraai stuk picanha laten meekomen..

Van mijn vrouw mocht er niets af en daar had ik geen probleem mee. Ze was wel wat verrast door de Braziliaanse bereidingswijze..

Klein beetje de vetrand ingesneden en lekker ruim Maldon erop..

Voor de tweede keer alweer de zwaarden in gezet, stuk kersenhout erbij en net onder de 200 graden erop..

Kijk het eens gaan! Als je daar geen trek van krijgt..

Elena had er een fingerlicking coleslaw bij gemaakt.. plakjes afgesneden, even terug op de Q, meer plakjes en de kern mee geserveerd. Aan tafel!

Man O man wat is dat lekkerrrr