BasBQ
Beef en Steak

Photo heavy! >5kg Pulled Pork!

Ik heb deze telefoon nog niet zo lang. Dus vorige draadjes waren denk ik nog met iPhone10.
 
  • Leuk
Waarderingen: Reem
Wat een heerlijke plaatjes zeg..
 
Hee Tom,

Ik zie dat je in één van je porkys een meater (+) hebt zitten. Ik had zelf de + aangeschaft die het tot 50 meter zou moeten doen. Echter was 5 meter al te veel gevraagd voor een constante verbinding. Er is nu een nieuwe onderweg, maar ik ben toch benieuwd naar andermans ervaringen met de meater.

Het eindresultaat ziet er super goed uit!

En dikke pluspunten voor de slager vs Sligro trial. Een zorgvuldig uitgevoerd experiment in het houtskool lab zegt een stuk meer dan een advertentie 👌🏻
 
Hee Tom,

Ik zie dat je in één van je porkys een meater (+) hebt zitten. Ik had zelf de + aangeschaft die het tot 50 meter zou moeten doen. Echter was 5 meter al te veel gevraagd voor een constante verbinding. Er is nu een nieuwe onderweg, maar ik ben toch benieuwd naar andermans ervaringen met de meater.

Het eindresultaat ziet er super goed uit!

En dikke pluspunten voor de slager vs Sligro trial. Een zorgvuldig uitgevoerd experiment in het houtskool lab zegt een stuk meer dan een advertentie
Wat betreft de meater: ik heb hem ook, en het bereik is inderdaad nooit 50 meter. Bij mij max 10 meter, zonder muren oid.
Ik heb het wel als volgt opgelost: ik had nog een oude, ongebruikte telefoon liggen. Daar heb ik alleen de meater app op geïnstalleerd, en die leg ik naast de meater/bbq.
Via meater Cloud blijft de verbinding dan met mijn 'gewone' telefoon, dus kan ik ook naar de winkel en kijken naar de status van de meater.


Verstuurd vanaf mijn ASUS_Z01HDA met Tapatalk
 
H

Hi Schroeier,

Ik heb de meater+ inderdaad. Erg goeie ervaring mee en nooit connectie problemen.
Echter heb ik hem ook nog nooit op afstand gebruikt.
De kamado staat een meter of 5 van m;n huis vandaan. Binnenshuis staat mijn ipad geconnect met de meater. Er zit dus een meter of 5 tussen en een dubbelglas raam.
Vervolgens laat ik de ipad met het scherm en de app open aanstaan. Ik kan daarna via mijn telefoon altijd via de cloud bekijken.

Ik hoop dat je nieuwe meater beter naar je wens is. Echter ik geloof niet dat ze echt 50m gaan halen. Misschien alleen door luch medium. Maar niet door een dichte kamado/bbq en nog muren.
 
Ik zal eens kijken of ik nog een oude telefoon tot leven kan wekken.

Maar het blijft wel een sippe bedoeling dat het verschil zo groot is.
Marketing...
 
Terug
Bovenaan Onderaan