ben wel benieuwd welke telefoon, want het zijn hele mooie foto`s met scherpte diepte en zo ! knap hoorDit zijn allemaal snelle foto’s met m’n telefoon hoor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben wel benieuwd welke telefoon, want het zijn hele mooie foto`s met scherpte diepte en zo ! knap hoorDit zijn allemaal snelle foto’s met m’n telefoon hoor
top ! goede verhalen over gehoord en nu ook bij jouw reportages gezien !iPhone 12
Wat betreft de meater: ik heb hem ook, en het bereik is inderdaad nooit 50 meter. Bij mij max 10 meter, zonder muren oid.Hee Tom,
Ik zie dat je in één van je porkys een meater (+) hebt zitten. Ik had zelf de + aangeschaft die het tot 50 meter zou moeten doen. Echter was 5 meter al te veel gevraagd voor een constante verbinding. Er is nu een nieuwe onderweg, maar ik ben toch benieuwd naar andermans ervaringen met de meater.
Het eindresultaat ziet er super goed uit!
En dikke pluspunten voor de slager vs Sligro trial. Een zorgvuldig uitgevoerd experiment in het houtskool lab zegt een stuk meer dan een advertentie
meater (+)
Dit dusia meater Cloud blijft de verbinding dan met mijn 'gewone' telefoon, dus kan ik ook naar de winkel en kijken naar de status van de meater.