Kijk hier eens, http://www.bbqgenootschap.nl/forum/huishoudelijk/foto%27s-op-het-forum-plaatsen/
Ik doe het zelf altijd via tinypic.
Ik doe het zelf altijd via tinypic.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pelletboy zei:hoi richard, hoe krijg je meer rooksmaak in een pelletgrill? bij houtskool is dat makkelijk door geweekt houtsnippers toe te voegen, maar hoe doe je dat precies bij een pelletgrill? overigens wel topapparaat!
abco
pelletboy zei:blijft het feit, gezien deze topic, dat we niet weten wat Amerika in de pellets stopt. Is dat wel allemaal zo zuiver? We nemen het allemaal aan maar wordt dat gecontroleerd? Door wie? Wat voor rotzooi zit er in houtskool, ook zachthout? De commercie blijft de overhand houden. En we nemen aan dat die beloften kloppen. Ik twijfel daar nog steeds aan. Dit gezien mijn eigen commercieel inslag. Een ding blijft bestaan. Indien de pellets voor bbq laag zouden worden zoals heating pellets, hebben handelaren mbt bbq's geen regelmatige vervolginkomsten meer. Behalve verkoop van nieuwe bbq's.
abco
noskos zei:Pellets voor de kachel zijn niet food grade. Ik ga mijn zalm niet op een ge?mpregneerde plank in de barbecue leggen. En ik stook ook geen oude kozijnen in mijn kamado.
Ik wil gewoon zuiver hout als ik er mijn eten in bereid. En geen verontreinigingen.
Dit is weer een variant op de goedkope houtskool en briketten discussie. Mensen geven honderden euro?s uit aan een barbecue en tientallen euro?s aan vlees, rubs en sauzen. Maar willen met brandstof voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Terwijl dit mede bepalend is voor smaak en ook nog eens je gezondheid.
Pellet barbecues verbruiken een hoop brandstof tov een conventionele briketten of houtskool gestookte barbecue. Dat is iets waar je je makkelijk over in kunt lezen. Je krijgt daar een hoop gemak voor terug trouwens. Maar heb je dat geld niet over voor jezelf dan is het misschien niet de barbecue voor jou.