BasBQ
Beef en Steak

Pecan Crusted Pork Tenderloin Pinwheels

 
 
 
 

Big-T

Gemarineerd
Berichten
2.093
Ge?nspireerd door het boek van Big Bob Gibson heb ik afgelopen vrijdag alle ingredi?nten in huis gehaald die nodig waren om bovenstaand recept te maken. Vol verwachting begon ik eraan:

Varkenshaasje in vijven verdeeld over de lengte en laagje van de oh zo geweldige Carolina Mustard Sauce
foto1-6.jpg


Spek erop en weer een laagje saus:
foto2-6.jpg


Opgerold, in de mustard saus gerold en door de verstampte pecannootjes gehaald:
foto3-6.jpg


Na ongeveer 20 minuutjes waren ze klaar. Gerookt op Mesquite:
foto4-5.jpg


Geserveerd met de overgebleven mustard sauce:
foto5-5.jpg


Wat vonden we ervan? Een smakelijk maaltijd, maar het had geen wow-factor. Ik denk dat mijn verwachtingen te hoog waren. Steeds als ik het boek van Big Bob Gibson open sloeg en ik dit recept tegen kwam, dwaalde ik in gedachte af naar het feit dat ik zo een pinwheeltje soldaat zou maken. In mijn gedachte was deze lekkerder dat in het echt. Ik zou het zeker nog een keer maken, maar dit keer met aangepaste verwachtingen!
 
ik ken dat, soms maak je een recept wat je helemaal lekker lijkt.
En dan heb je zo je best gedaan en valt het eigenlijk tegen.

blijven proberen en aanpassen denk ik altijd maar
 
Jammer dat het je verwachtingen niet waarmaakte. Je foto's, vooral nr 3, zijn prachtig!
Bij mij blijven ze wel tussen de favorieten staat hoor.

 
Zien er best wel lekker uit.
 
Bert zei:
Zien er best wel lekker uit.

Dat waren ze ook absoluut, alleen in mijn hoofd waren ze lekkerder :D
 
Dat had ik ook toen ik ze maakte. Gek he?
 
Ze zien er geweldig uit, landen met stip op m'n to-do-list. Zal alleen m'n verwachtingen niet al te hoog spannen :)
 
Ze zien er heerlijk uit,daar heeft het niet aangelegen.
 
Jammer dat ze niet aan de verwachting hebben voldaan. Ze zien er wel heerlijk uit.

Wil dit ook wel maken, als dit zo door gaat, ga ik alle recepten op de site van Noskos maken  ;)

Ik zie meteen een volgend verjaardags cadeau (alleen jammer dat ik nog bijna een jaar moet wachten). Of ik verzin een andere reden...
"het is vandaag 29-10-2012 dag, dat moet gevierd worden met bestelling van een boek...h?h?" maar nog niet vandaag hoor.
Er zijn nog zo veel recepten online te vinden, ik wil er daar eerst een paar van proberen.
 
Teerbeminde is er helemaal weg van, staat ramvast op de nr 1 posite, van bbq snacks( ::) net als MOINKS en pseudo ABT's)
 
Heel mooi uitgevoerd,zullen vast heerlijk geweest zijn.
 
Hhhhm ziet er erg lekker uit!
Denk dat ik deze ook eens moet proberen.
 
hmm, ze zien er heerlijk uit in elk geval! Gaat hier ook op de steeds langer wordende todo-list :)
 
Hier vinden we ze heerlijk. Maar ja, de bacon en de saus maken voor een groot deel de smaak, het blijft varkenshaas natuurlijk.
 
Is het niet de bedoeling, dat van die rolletjes plakjes worden gesneden ? (oorspronkelijk dan h?)
En dat dan i.c.m. de saus, en de gemalen nootjes, zorgt dat er niet voor dat het iets smaakvoller wordt  :-\

Ik heb ze eens gemaakt (niet offici?el gebeurd natuurlijk), en mijn gasten vonden het best wel lekker....of...........hebben ze gelogen  :-X  ???

Mac
 
Ik vind het jammer dat de noten snel verbranden, dat doet de smaak geen goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan