BasBQ
Beef en Steak

Pastrami, is er iets lekkerderder dan dit? Ik zeg: DOEN!

Postnl, DHL en DPD weet mijn voordeur blindelings te vinden en die zijn de afgelopen week al langs geweest 😆
Aanstaande zaterdag weer een ritje want dan mogen we hem ophalen 🥳
Spannend ☺️
Wat een heerlijk vooruitzicht.
Leuk joh.

Die komt in goede handen bij jou en Ewald.
Geniet ervan
 
Fantastisch Rick! Wat een kleur 😍
Heerlijk om zo bezig te zijn met de hobby. Dit gaat hier ook snel gemaakt worden.
 
Fantastisch Rick! Wat een kleur 😍
Heerlijk om zo bezig te zijn met de hobby. Dit gaat hier ook snel gemaakt worden.
dank je Laurens

Moet je zeker eens maken. Het is een ontzettend leuk project om te doen en het resultaat is verbluffend lekker
 
Die komt op in mijn Bucketlist. Ziet er erg goed uit!
 
Zit ik even dit draadje terug te lezen... (het kwijl druipt alweer van mijn kin).... Reist ineens bij mij de vraag :

Door heel dat ontzouten, heb je geen flauw idee meer wat je % zout is... Laatste keer was het bij mij te zout, dus even wat recepten aan het nalezen.
 
Laatst bewerkt:
Zit ik even dit draadje terug te lezen... (het kwijl druipt alweer van mijn kin).... Reist ineens bij in eens de vraag :

Door heel dat ontzouten, heb je geen flauw idee meer wat je % zout is... Laatste keer was het bij mij te zout, dus even wat recepten aan het nalezen.
Idd. Heb het noog eens gemaakt en toen niet ontzouten, had sander72 ook niet gedaan.
Is ook prima bevallen moet ik zeggen
 
Mooi mooi mooi! Dat moet ik toch ook eens proberen! Ziet er zalig uit 😋
 
Moet je zeker doen
Dit is zo'n smaak bom
Ik heb nog een stuk Angus flat uit Canada van 2200gram liggen. Maar misschien is dit te klein voor zo’n lang proces…
 
Nee joh. Size does not matter
 
Terug
Bovenaan Onderaan