Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brecht zei:Ik bedoel dat het er rare uitziet. Hier zou de vrouw er zeker niet van willen proeven omdat het er zo uitziet
Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk
Jet zei:Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, ik zou echt super gierig worden met zo'n stuk vlees...........eerst ik en dan de rest =)) gelijk extra beef ribs op het briefje van de Hanos geschreven
Binnenkort hebben we 3 weken vakantie < denk dat we dan maar een weekje gaan "Noskossen" heb volgens mij wel voor een week recepten die ik wil proberen
Ewald zei:Jet zei:Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, ik zou echt super gierig worden met zo'n stuk vlees...........eerst ik en dan de rest =)) gelijk extra beef ribs op het briefje van de Hanos geschreven
Binnenkort hebben we 3 weken vakantie < denk dat we dan maar een weekje gaan "Noskossen" heb volgens mij wel voor een week recepten die ik wil proberen
Briljant, het nieuwe woord voor 2018: Noskossen
Ewald zei:Jet zei:Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, ik zou echt super gierig worden met zo'n stuk vlees...........eerst ik en dan de rest =)) gelijk extra beef ribs op het briefje van de Hanos geschreven
Briljant, het nieuwe woord voor 2018: Noskossen