BasBQ
Beef en Steak

Pascal

Psychomaat

Tondelzoeker
Berichten
4
Als eerste dank voor het toevoegen aan dit forum.

Ik zal me even voorstellen :
Mijn naam is Pascal (47) en ben een absolute beginner op BBQ gebied. Afgelopen zomer voor het eerst zo'n ding aangestoken, een hele stap voor een vuurhater als ik.
Was nooit mijn ding........mijn vrouw was wat betreft het BBQ'en de kerel in huis.
Toch op een middag de Weber maar eens op gang geholpen omdat mijn vrouw op dat moment erg druk was. Ze heeft er zelfs vol verbazing foto's van genomen.

En toen was ik om!! Al snel gingen er ipv worstjes, burgers en speklapjes al ander "projecten" op. Cote de Boeuff, Ribeye.........ik had de smaak te pakken.

Voor mijn verjaardag in November een paar boeken, handschoenen en een heus Butcherschort gehad.....het begon aardig professioneel te worden.

En toen stond daar met Kerst zowaar een KeijKamado onder de boom. Alvast voor de in April te plaatsen buitenkeuken/tuinkamer. Dus nu ben ik elk weekend lekker aan het grillen. Mooie stukken vlees, verschillende bereidingen.......wat een prachtige hobby.

Hopelijk ga ik hier nog veel leren.
 
Kijk, goede start met een enthousiast vervolg. Welkom
 
Pascal, welkom op het Genoootschap.
 
Pascal, heeft jouw vrouw een zus. Een partner die een kamado onder de kerstboom als cadeau zet moet je koesteren 🤣
 
welkom Pascal ! kijk zo snel kan het gaan, van beginner tot elk weekend grillen ! veel plezier hier !
 
Welkom bij het genootschap

Mooie stap van je vrouw helpen naar de uitbreiding van de hobby
 
Dit vind ik altijd het leukste om te zien gebeuren! De liefde voor de bbq! Zelf kwam bij mij de klap ton ik ondekte wat een dekseltje doet!

Welkom hier Pascal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan