Nadat ik begin dit jaar een bbq meubel gemaakt had voor mij kamado wou ik ook al een aantal jaar het stuk naast onze schuur overkappen zodat ik hier lkkr droog kon staan.. na een hoop speuren en uitzoeken is dit het resultaat geworden, veel kijkplezier met het fotoverslag hieronder.
Als eerste begonnen met het inkorten van onze plantenbak
Daarna begonnen met het plaatsen van de betonpoeren, deze geplaatst op een betontegel en daarbij een zak snelbeton
Nadat deze waren uitgehard de tegels uitslijpen en weer netjes terugplaatsen
Omdat de plantenbak ingekort is moest er een gedeelte betegeld worden
Nadat de betonpoeren stonden kon er begonnen worden met de bouw van het frame
Zagen zagen wiedewiedewagen
Er moest natuurlijk ook wat gegeten worden
Nadat het buitenframe stond was het tijd voor onze zomervakantie. Na terugkomst het dakbeschot besteld en begonnen met het dichtmaken van het dak
Rondom de mastieklijsten geplaatst
Daarna de boeiborden erop
Nadat deze erop zaten begonnen met het plakken van het epdm
Nadat het epdm plakken gereed was kon de daktrim geplaatst worden. En dit is uiteindelijk het resultaat geworden
Bedankt voor het kijken!!
Als eerste begonnen met het inkorten van onze plantenbak
Daarna begonnen met het plaatsen van de betonpoeren, deze geplaatst op een betontegel en daarbij een zak snelbeton
Nadat deze waren uitgehard de tegels uitslijpen en weer netjes terugplaatsen
Omdat de plantenbak ingekort is moest er een gedeelte betegeld worden
Nadat de betonpoeren stonden kon er begonnen worden met de bouw van het frame
Zagen zagen wiedewiedewagen
Er moest natuurlijk ook wat gegeten worden
Nadat het buitenframe stond was het tijd voor onze zomervakantie. Na terugkomst het dakbeschot besteld en begonnen met het dichtmaken van het dak
Rondom de mastieklijsten geplaatst
Daarna de boeiborden erop
Nadat deze erop zaten begonnen met het plakken van het epdm
Nadat het epdm plakken gereed was kon de daktrim geplaatst worden. En dit is uiteindelijk het resultaat geworden
Bedankt voor het kijken!!