Met een zomervakantie in ons eigen landje in het verschiet (Corona bedankt...), van 2 weken zuid Frankrijk naar 1 week Tuitjenhoorn noord Holland
, moeten we zelf maar een beetje de mediterrane sfeer creëren. Jullie hadden me al volop geïnspireerd met jullie griekse bbq gerechten dus ik moest ook maar eens aan de slag.
Kipdij souvlaki op spies, bifteki op spies en Gyros van de BBQ zou het gaan worden. Als bij gerechten griekse tomatenrijst, tzaziki, en krieltjes op Griekse wijze en een turks brood. Alles lekker in de ochtend al voorbereid zodat de middag vrij was om even de voetjes omhoog te doen
De ouzo + glazen lagen in de vriezer, tijd om de bbq aante steken. Griekse muziek aangezet op de bluetooth parasol speaker (super leuk ding voor nog geen 10 eurootjes bij de kruidvat)
Aardappeltjes stonden in de oven, tomatenrijst was afgekoeld, tijd om te grillen!!
Zo, klaar om op te dienen...
Zo lekker en authentiek grieks heb ik in tijden niet gegeten. Wat een feest was dit!
Recepten komen nog in een ander draadje.
Bedankt voor het kijken

Kipdij souvlaki op spies, bifteki op spies en Gyros van de BBQ zou het gaan worden. Als bij gerechten griekse tomatenrijst, tzaziki, en krieltjes op Griekse wijze en een turks brood. Alles lekker in de ochtend al voorbereid zodat de middag vrij was om even de voetjes omhoog te doen

De ouzo + glazen lagen in de vriezer, tijd om de bbq aante steken. Griekse muziek aangezet op de bluetooth parasol speaker (super leuk ding voor nog geen 10 eurootjes bij de kruidvat)
Aardappeltjes stonden in de oven, tomatenrijst was afgekoeld, tijd om te grillen!!
Zo, klaar om op te dienen...
Recepten komen nog in een ander draadje.
Bedankt voor het kijken