HHR Pitmaster Berichten 613 31 dec 2013 #1 De Q gaat nog een keer aan dit jaar en wel voor MOINK-balls. Die stonden al lang op mijn to-do-list. Ik heb het recept van Noskos gebruikt. De ingredi?nten De ballen zijn gedraaid. Met blues hog rub bestrooid. Klaar voor de Q.
De Q gaat nog een keer aan dit jaar en wel voor MOINK-balls. Die stonden al lang op mijn to-do-list. Ik heb het recept van Noskos gebruikt. De ingredi?nten De ballen zijn gedraaid. Met blues hog rub bestrooid. Klaar voor de Q.
structor BBQ Junkie Berichten 6.637 31 dec 2013 #4 Lekker mOiNkS, goed uiteinde & alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!
camiel Gerijpt Berichten 2.559 31 dec 2013 #7 Mooi MOINK balls, daar kun je een einde mee aan dit jaar maken!
HHR Pitmaster Berichten 613 31 dec 2013 #8 Ze liggen op de Q en worden gerookt met kersenhout. Nu maar wachten.
HHR Pitmaster Berichten 613 31 dec 2013 #12 Heb ze lekker in de saus gezet, 2 soorten. Laatste ronde op de Q.
C Chef Martin Pitmaster Berichten 717 31 dec 2013 #14 Ik kom er vanavond wel ff 1 of meer proeven Harm
HHR Pitmaster Berichten 613 31 dec 2013 #15 Het eindresultaat, ik hoop dat er nog wat over blijft voor vanavond. Chef Martin zei: Ik kom er vanavond wel ff 1 of meer proeven Harm Klik om te vergroten... Als er nog wat over is ben je welkom.
Het eindresultaat, ik hoop dat er nog wat over blijft voor vanavond. Chef Martin zei: Ik kom er vanavond wel ff 1 of meer proeven Harm Klik om te vergroten... Als er nog wat over is ben je welkom.
C Chef Martin Pitmaster Berichten 717 31 dec 2013 #16 Je kan er natuurlijk altijd een paar apartleggen :blush: 8-} 8->