Beef en Steak

Op Audiëntie komen bij BigGreenEgg Europe (Blogje?)

SandyMan

Gerijpt
Ik weet het nog goed.
30 Januari. Ik zat op kantoor te werken (heel hard, uiteraard)..
Mijn telefoon lichtte op:
Instagram
@biggreenegg_nl is u begonnen te volgen.

Ik dacht; Potdomme, nou heb ik het wel even gemaakt zeg :ROFLMAO: .
Maar direct daarna kreeg ik het volgende in de chat:
IMG_1356.PNG

Nou, een groen hart, dat heb ik wel ja. Een groot fan, dat ben ik ook.
Mijn kledingkast is de halve fanshop bij elkaar gespaard.
En natuurlijk wil ik dondersgraag een keertje langs komen!
Wie wordt er nou uitgenodigd door BGE zelf om langs te komen??

Direct een vrije dag ingeschoten en de vrouw overtuigd dat ik op tijd weg moest die dag.
De Lier is voor mij immers anderhalf uur rijden, en om 09:30 daar klinkt goed te doen.. tenzij de kinderen eerst nog neer opvang etc moeten.

Afijn, lange zit verder, was ik daar, op tijd en we druppelde met een paar lotgenoten binnen in het Big Green Egg Europe hoofdkantoor.
IMG_1335.JPEG

Toen ik naar de deur liep, kwam een medewerker naar me toe, deed de deur open en gaf een hand.
Welkom, koffie? taart?
Nou, zo word ik thuis niet ontvangen hoor. ;)

We hebben bij de entree de rest binnen zien komen en begonnen samen wat af te tasten wie-wie was en welke EGGs zij hadden.
Ondertussen keken we nog even naar het mooie kantoor.
IMG_1341.JPEG

IMG_1336.JPEG

Na een woord van dank en welkom van Wessel (CEO Big Green Egg Europe), kregen wij een rondleiding door het pand.
Een man die met ambitie praat over het kantoor, het merk en het gevoel wat bij Big Green Egg hoort.
Leuke anekdotes over de start en vooral de mega boost die Johnnie Boer gedaan heeft voor het merk in Nederland.
IMG_1337.JPEG

Ondertussen zagen wij Michel Lambermon in een unieke positie: achter de computer in plaats van achter een Egg.

Ook hebben ze een kleine hoek omgebouwd tot 'Museum'.
Daar zijn we nog even wezen kijken. Echte oude eitjes, en muren bedrukt met de geschiedenis.
IMG_1338.JPEG

IMG_1339.JPEG

En toen kwamen de meiden van Marketing vingers opsteken dat er wel een beetje meer tempo gemaakt mocht worden, we hadden nog meer te doen vandaag!
We gingen naar een ruimte waar een beamer en gezellige tafels bij elkaar stonden en gingen luisteren wat de bedoeling was van vandaag.
IMG_1344.JPEG

Een mooi petje, en pennetje hadden we alvast gescoord. ;)

De dag begon en we hebben ons verdiept in het product, de marketing en de ambiance die bij het merk hoort.
We hoorden over de nieuwe Pure Charcoal van Big Green Egg, die hoge ogen gooit.
De meesten waren net als mij, skeptisch.. maar misschien toch eens een zakje proberen..
Ze wilden ons overtuigen van de rookvrije en koolstof arme selling points, interessant maar dit zijn voor mij vandaag de dag geen onderdelen van ergenis aan mijn eigen houtskool.

Peter Bootsma was met de EGGs bezig buiten, en had een souschef die hem hielp.
Hij trapte af met een asperge tarte tatin.
IMG_1345.JPEG

Heerlijk, en iets wat thuis 100% zou bevallen, dus die nemen we mee.
Nog een bakje koffie verder wachtte we met z'n allen tot de zon echt lekker door kwam.
IMG_1342.JPEG

Om de wachttijd te doden hebben we samen stellingen geroepen over wat er beter kon.
Aan producten, aan accessoiren, aan de fanshop.
Er zijn veel interessante dingen geroepen en vrijwel alles is meegenomen om opgepakt of in ieder geval onderzocht te worden.
Ik kreeg in ieder geval echt het idee dat we gehoord werden, en vooral gewaardeerd werden om langs te komen.

Toen we eenmaal dit gedeelte afsloten mochten we naar buiten, met een drankje, en gingen we even lekker eten en kletsen met elkaar.
IMG_1346.JPEG

IMG_1347.JPEG

IMG_1349.JPEG

En de man, Peter, zelf? Die man maakt het goed.
Ik weet dat veel van hier hem kennen, hij stond weer te genieten.
De gedeelde passie leek hem weer te voeden van energie en enthousiasme.
IMG_1348.JPEG

Ik heb wat contacten gelegd en @Marcel ontmoet die dag.
Een gezellig clubje, leuke anekdotes en overal een heerlijke dag genoten.
Als kers op de taart, kregen we nog een mooie tas mee naar huis:
IMG_1350.JPEG

Daar ben ik blij mee!

Mooie dag gehad zo te zien. Goede actie van BGE!

Wow, dat is nog eens een mooie ontvangst en prachtig om voor uitgenodigd te worden.

Dat is ongeveer bij mij in de achtertuin......?!?
Wist niet dat ze daar zaten :eek: 😆

Maar je hebt een top dag gehad!!

Dat is leuk om voor uitgenodigd te worden. 👍🏻😄

Tof Sandokan, leuk dat je deelt hier!

Bofkont. Mooie dag gehad. Wordt de Q-quality lat in Oosterhout nog hoger gelegd.
Mooi.

Ik had al wat meegekregen op je Instagram en zat al op je blogje te wachten, Sander. Prachtige dag gehad zie ik. En weer een leuk verhaal van gemaakt man.

Wauw 😍

Die eitjes als kunstwerk vind ik echt nice.
Worden zeker nergens verkocht
Krijg ze namelijk niet gevonden 😶

Ook nog floris van bommel bge schoentjes voorbij zien wandelen?

Wat een een leuke uitnodiging!! En bedankt voor het meenemen van ons in beleving van die dag!

Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk

Leuk dat ze dat zo doen! Ik kom er ook vaak langs maar nooit binnen 😜

Toffe uitnodiging! Leuk verslag ook! Ik heb met gepaste jaloezie gelezen…en nog eens.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ook nog floris van bommel bge schoentjes voorbij zien wandelen?
Die toevallig niet gezien. Ze sales boys hadden wel volledig kledij aan, de rest had iets uit eigen garderobe meegenomen.

Zoveel hebben dingetjes daar. 🤣

Bedankt allemaal!

Terug
Bovenaan Onderaan