BasBQ
Beef en Steak

Ook even voorstellen

HansQ

Tondelzoeker
Berichten
8
Hallo allemaal, ik ben Hans woonachtig in de omgeving van Zaltbommel, dus officieel nog wel Gelderland, hoewel ik mijzelf eerder als Brabander zie.

In het bezit van meerdere BBQ's, ooit gestart met een 47cm Weber, deze staat inmiddels al een hele tijd (ongebruikt) bij mijn ouders, die vinden het veel te leuk om bij ons te komen eten. Nu een paar jaar in bezit van eerst een klein kamado eitje, toen deze voor €88 euro ooit in de aanbieding waren bij Action ging er een wereld open. Daarna kwam er een 22" kamado, ooit in de aanbieding bij Gamma gekocht en sinds een jaar is daar een offset smoker bijgekomen. Voor de grote kamado inmiddels ook een mooie inkbird temperatuur regelaar, en dat is wel heel relaxed.

Nu ben ik aan het kijken voor iets Ofyr-achtigs, ik zit te denken om zelf iets te maken. Mogelijk een groot olievat van 200 ltr en daarop / daarin een vuurschaal te monteren, of wellicht in plaats van het vat een constructie te maken. Maar in mijn online zoektocht kwam ik dit forum tegen en dacht ik; laat ik mezelf hier ook eens aanmelden
 
Welkom Hans.
 
Welkom Hans, hier is zat aan inspiratie te vinden (y)
 
Welkom hier op het mooie forum Hans 😀
 
Welkom bij het genootschap


Lekker ontspannen de kamado aan houden 👍🏻
 
Welkom Hans.
Veel BBQ-plezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan