BasBQ
Beef en Steak

Ook even voorstellen...

 

Montus

Tondelzoeker
Berichten
19
Hallo mede BBQ-fanaten,

Ook ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Peter en ik ben sinds vorige week de trotse bezitter van een BGE large. Een jaar of 15 geleden begonnen wat serieuzer te bbq-en dan het verbranden van wat vlees op open vuur. Eerst een Patton en later een Grandhall, beide op gas. Beercan chicken, vis, groenten en zelfs spareribs op de 3-2-1 methode zijn mij niet vreemd. Twee jaar geleden een Weber kogelbbq gekregen en een beetje verslingerd aan de houtskool en het gebruik van rookhout geraakt. Sinds die dag de Grandhall eigenlijk niet meer aangeraakt en die heeft nu dus plaats gemaakt voor een klassieke kamado.

Veel spelen met de temperatuur, lezen (Het Vuur De Baas😉, de Vleesbijbel van GJ Kiers en natuurlijk dit forum), leren en genieten... als het even kan onder het genot van een goed glas wijn, een mooie sigaar en natuurlijk in goed gezelschap!

cheers🥂
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Peter,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom hier Peter!
 
Welkom, heel veel plezier hier
 
Dank jullie! Inmiddels o.a. een tonijnmoot (helaas overdone), langzaam gegaarde zalmlende, ribeyerollade en gerookte kippedijen van mijn BGE getoverd, aardappeltjes in folie en zelfs een foccacia erbij, man man man, wat een feest🥂
 
Welkom hier op het mooie forum Peter


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan