BBCharlie
Stoker
Na vele weken mijn vriendjes in de tuin niet aangeraakt te hebben door drukte, ziekte en kleine koters moest ik vandaag onverwacht toch aan de bak. De jongste had de vriezer open laten staan en één van de ontdooiingen bleek een stuk procureur te zijn. Dus aan de slag dan maar!
Om het mijzelf niet te ingewikkeld te maken (ik heb nog steeds griep) heb ik wat zaken aangepast in de receptuur voor de injectie. Appelsap werd granaatappelmelasse en appelazijn werd witte druiven azijn. Het is beide zuur en zoet
Inpakken in folie werd een cadeautje van bakpapier want de folie was op. Als rub heb ik kersenjam met grove suiker, gebruinde boter en wat gedroogde kruiden in de mixer gemikt. Tadaaa: Cherry rub! Past vast prima bij de granaatappel.
Het cadeautje ligt in de koelkast in te trekken. Ik twijfel ondertussen of ik straks de Weber Summit aansteek of de Grill Guru compact. De ene is wat groot, de ander wat klein. Ik voel mij net Goudlokje
Om het mijzelf niet te ingewikkeld te maken (ik heb nog steeds griep) heb ik wat zaken aangepast in de receptuur voor de injectie. Appelsap werd granaatappelmelasse en appelazijn werd witte druiven azijn. Het is beide zuur en zoet

Het cadeautje ligt in de koelkast in te trekken. Ik twijfel ondertussen of ik straks de Weber Summit aansteek of de Grill Guru compact. De ene is wat groot, de ander wat klein. Ik voel mij net Goudlokje