BasBQ
Beef en Steak

One Touch Premium of Master-Touch 57

 
 

De_Veug

Tondelzoeker
Berichten
17
Ik zit een beetje te twijfelen... m'n 47 cm Weber vind ik te klein, dus er moet een 57 cm komen :). Alleen zit ik te twijfelen tussen de One Touch Premium en de Master-Touch. Wat zijn de grootste plussen en minnen?? En als ik zou gaan voor een Master-Touch, wat is dan de mooiste accessoire voor in de middenring?

En... wie heeft de gouden tip voor de beste prijs...
Heb de Master-Touch al gevonden voor ? 249,61 en de OTP ook...  :-S
 
op de mastertouch zit een tuckaway beugel voor je deksen dat is wel erg makkelijk hoef je je deksel niet op de grond te leggen .
de dingen voor e gbs systeem . ik denk je giet ijzer rooster ,bakplaat en wok
de prijs .....ik zou voor goede service en lokaal gaan ipv de laagste prijs.
succes
 
Het is een ivoor witte Master Touch geworden... kan niet wachten tot ze hem versturen! :)
 
Veel plezier alvast. nu snel vies maken en hier foto's laten zien  :D
 
Hoe lang zou die wit blijven inderdaad :D
 
dennis zei:
Hoe lang zou die wit blijven inderdaad :D

Best lang kan ik uit eigen ervaring vertellen. Maar heb die van mij toch vervangen met een zwarte.
 
Wel? Had verwacht dat dat er snel wat smoezelig uit zou gaan zien, ?f blijven poetsen natuurlijk
 
Ik ben bepaald dat het een Master Touch moest worden, mijn vrouw heeft de kleur bepaald, dus ze mag zelf poetsen!
Morgen wordt hij afgeleverd en laat ik nou vrij zijn! Zaterdag ga ik me wagen aan een Pulled pork! Foto's volgen!
 
helemaal leuk, succes met je maiden run  :)
 
De_Veug zei:
Ik ben bepaald dat het een Master Touch moest worden, mijn vrouw heeft de kleur bepaald, dus ze mag zelf poetsen!

Haha, bij mij gaat dat bij de auto ook zo... Maar dat poetsen is nooit gelukt...
Veel plezier er mee!
 
Goede keuze, ook al was de andere ook niet verkeerd.

Het gietijzeren rooster vind ik de beste optie.

Veel plezier ermee.
 
Mooie prijs! Ik was nog aan het rondkijken voor een MT-57, dus deze link sla ik meteen even op ;)
 
Ja, Master Touch is altijd met GBS rooster, anders is het een one touch premium. Dat is wel waar ik goed op gelet hebt tijdens het bestellen, omdat het de prijs is voor een one touch...
 
Terug
Bovenaan Onderaan