Beef en Steak

One step closer (achieved !)

De hele dag al, maar ik mag er nog niet aanzitten  :'(
 
je weet dat je gedult beloont wordt
 
Ik houd hoop...
Ondertussen is Misses Eagle ook nog jarig vandaag dus tussendoor ff wat andere spullen op de Q
Champignons en Hasselback potatoes om de tussentijdse honger te stillen.
DSC02017_DxO.jpg

Mbv een glaasje wijn en het opsnuiven van de Q geuren komen we de avond voorlopig nog wel even door.  ;D
 
jullie zullen zeker niet omkomen van de honger, gefeliciteerd met mevr eagle
 
Goeie manier m de tijd door te komen
 
proficiat met je lady Eagle!
 
Mike v R zei:
Hoe langer hoe lekkerder.

Of hoe langer hoe droger, dat is wel een risico met brisket.
 
rond 10:45 met 180 graden eraf gehaald en laat deze nu nog ff in de folie rusten
DSC02018_DxO.jpg


Wordt vervolgd
 
wouw man
 
KLAAR !
Wat vonden we er van na 13 uur wachten, Misses Eagle vond het lekker maar is meer fan van PP.
Ikzelf was erg verrast. Erg lekker en sappig. Smaak was erg goed en mooi in balans. Ik had verwacht dat deze na 13 uur wat droog was maar de snijplank droop nog na van het vocht. de foto's doen geen recht aan het stuk vlees want dit was "live" een stuk beter.
Al met al een erg mooie ervaring maar tov van PP snap ik veel reacties wel dit scheelt de helft in prijs en is net zo'n succes als Brisket
DSC02023_DxO.jpg


Nog even nagenieten met een goed biertje en met de complimetenten van de jarige Misses Eagle

DSC02025_DxO.jpg

Kan het verder iedereen aanraden om een keer te proberen.

Grroeten, Mike
 
Het heeft even geduurd,maar dan heb je wel wat lekkers.
Het ziet er goed uit.
 
Hij zier er mooi uit hoor! Gefeliciteerd met je koei en de Big Three natuurlijk!
 
Gefeliciteerd!
 
Waow, ziet er lekker uit, ik raak gelijk geinspireerd :)
 
ooh lekker hoor! ga ik binnenkort ook maken!
 
hoi Boldeagle, mooi dat je de koei nu hebt en daarmee ook de big three! proficiat ermee! (en met de vrouw)
 
Terug
Bovenaan Onderaan