BasBQ
Beef en Steak

of u wors lus

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
en in het kader van het worst maken, ook maar gelijk een paar verse worsten gemaakt









bedankt voor het kijken
 
Mooie worst Leo. Welke heb je gemaakt?  Is die ene nu een beetje verkleurd of dat twee smaken bij elkaar?
 
Mooie worsten Leo!!
Lieten je knopen los en daarom het slagers touw??
 
lekkere worsten heb jij Leo ;)
 
Boel0037 zei:
Mooie worst Leo. Welke heb je gemaakt?  Is die ene nu een beetje verkleurd of dat twee smaken bij elkaar?

die ene worst zit inderdaad nog een laatste restje van de andere worst bij. Ik heb de worst van Piet gemaakt en een gewone worst met kant en klare braadworst kruiden van Vuur en Rook.

het knopen tussendoor heb ik nog niet onder die knie, vandaar dat de eendjes met slagerstouw dichtgeknoopt zijn. :)
 
Leo zei:
Boel0037 zei:
Mooie worst Leo. Welke heb je gemaakt?  Is die ene nu een beetje verkleurd of dat twee smaken bij elkaar?

die ene worst zit inderdaad nog een laatste restje van de andere worst bij. Ik heb de worst van Piet gemaakt en een gewone worst met kant en klare braadworst kruiden van Vuur en Rook.

het knopen tussendoor heb ik nog niet onder die knie, vandaar dat de eendjes met slagerstouw dichtgeknoopt zijn. :)

Als ik worst maak, maak ik eerst een hele lange worst waarbij ik de uiteinden open laat. Ik zorg er wel voor dat er aan het begin en het eind een extra stukje darm overblijft, ongeveer een centimeter of tien. Daarna draai ik er individuele worsten van. Als de worsten daarna een paar uur gerust hebben kun je ze los knippen. De extra stukjes darm knip ik er dan ook af.

Enne, ja ik lus wors!
 
Zelfgemaakte worst van de Q is zooooo lekker
 
Mooie wors leo, lus ik ook  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan