BasBQ
Beef en Steak

noskos the Greek, is het wat?

Ik ben nu zo nieuwsgierig naar deze rub en zie net dat ze de rubs van Dennis verdelen bij Bbqexperience. En op 1 mei gaat hun Belgische vestiging open op 3km van mijn deur :love: Dat gaat handig worden.
 
Ach ja, zo lang kunnen we niet wachten. Vermits ik nog wat gietijzer bij wilde, zag ik dat ze bij V&R die griek er ook tussen hadden. Dus maar mee besteld :D
 
Ik ben nu zo nieuwsgierig naar deze rub en zie net dat ze de rubs van Dennis verdelen bij Bbqexperience. En op 1 mei gaat hun Belgische vestiging open op 3km van mijn deur :love: Dat gaat handig worden.
BBQ Experience Center heeft ze nog niet heb ik uit betrouwbare info ;-)
 
Laatst bewerkt:
BBQ Experience Center heeeft ze nog niet heb ik uit betrouwebare info ;-)
Ik zag op de site de griek nog niet van hen, maar ging er vanuit dat de site nog niet up to date is. Maar het is dus echt.

Maar hij is onderweg.
 
Ik zag op de site de griek nog niet van hen, maar ging er vanuit dat de site nog niet up to date is. Maar het is dus echt.

Maar hij is onderweg.
Ze hebben hem nog niet besteld. Maar als je er naar vraagt doen ze dat misschien nog wel 😜
 
Tot welke kerntemperatuur raden jullie de lapjes procureur te grillen?

Ga dinsdag gelijk die kruiden in Delft ophalen bij de BBQ exclusief Store 😊
 
Lekker zeg 😁
 
Ah mooi, gisteren net gehaald bij rookoven in Nunspeet, kan niet wachten tot het weekend

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Ze hebben hem nog niet besteld. Maar als je er naar vraagt doen ze dat misschien nog wel 😜

Kans om de opmerking te laten vallen, had ik niet. Ik dacht dat het een normale opening was met de voorstelling van de winkel en een babbeltje met het personeel. Was me dat daar een enorm evenement waar de mensen in enorme rijen stonden aan te schuiven voor een hapje, met drankwagentjes en springkastelen :ROFLMAO: Als ik al die kraampjes zag, had je daar even goed tussen kunnen komen staan met die rubs van je :geek:

Ondertussen heb ik de griek al in huis, maar nog niet gebruikt. Vermits mijn vrouw vaak fajita's maakt met kip of gehakt, denk ik wel dat ze deze met de regelmaat gaat gebruiken.
 
Dat ertussen staan gaat niet gebeuren 😉 Op een demo/evenement bereik ik maximaal een paar honderd mensen. Als ik in diezelfde tijd een YouTube video maak een paar duizend. Dus dan is de keuze snel gemaakt 😁
 
Dat ertussen staan gaat niet gebeuren 😉 Op een demo/evenement bereik ik maximaal een paar honderd mensen. Als ik in diezelfde tijd een YouTube video maak een paar duizend. Dus dan is de keuze snel gemaakt 😁
Daar geef ik je volkomen gelijk in.
 
Kevin, ja gewoon grillen en dan snijden. Dit geeft een beter resultaat dan aan een spit.
Bij een spit is het snijden op den duur lastig vanwege de pinnen. Zo heb je ook meer ‘korst om je vlees’
Gewoon een soort High&fast grillen dat klinkt easy en het eindresultaat ziet er echt super uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan