Ik ben zelf ook wel een liefhebber van een lekkere brok stoofvlees. En dan natuurlijk de runderrib. Dat valt zo heerlijk uit elkaar.
Morgen wil ik dit vlees eens op de bbq garen. Eens kijken hoe dat bevalt en hoe het resultaat is.
Dus vandaag een lekker stuk rib van 2 kilo meegenomen.
Dit van allekanten ingeprikt met schijfjes knoflook. Daarna gekruid met 4 seizoenen peper zout en wat thijm. Dit eerst lekker ingewreven en daarna een laagje pittige mosterd er overheen. Dit moet nu een nachtje staan en dan morgen op de bbq.
Ik ben van plan om het rond de 110 graden te laten garen tot 90 graden kern.
Het ribstuk
Met de knoflook
Lekker in de kruiden
En hij ligt op de bbq!!!
Mooi spul die black ranch houtskool
En dit is waarom ik zo verliefd ben op mijn Primo Junior
Deze openingen is al wat hij nodig heeft om constant op 110 graden te blijven.
Er is dus nagenoeg geen luchtverplaatsing in de bbq dus uitdrogen van je vlees is niet mogelijk.
Morgen wil ik dit vlees eens op de bbq garen. Eens kijken hoe dat bevalt en hoe het resultaat is.
Dus vandaag een lekker stuk rib van 2 kilo meegenomen.
Dit van allekanten ingeprikt met schijfjes knoflook. Daarna gekruid met 4 seizoenen peper zout en wat thijm. Dit eerst lekker ingewreven en daarna een laagje pittige mosterd er overheen. Dit moet nu een nachtje staan en dan morgen op de bbq.
Ik ben van plan om het rond de 110 graden te laten garen tot 90 graden kern.

Het ribstuk

Met de knoflook

Lekker in de kruiden
En hij ligt op de bbq!!!
Mooi spul die black ranch houtskool

En dit is waarom ik zo verliefd ben op mijn Primo Junior
Deze openingen is al wat hij nodig heeft om constant op 110 graden te blijven.
Er is dus nagenoeg geen luchtverplaatsing in de bbq dus uitdrogen van je vlees is niet mogelijk.