Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat vanavond bij de hutspot. Niet er doorheen maar erbij.Frits zei:Bert, dit is dus in de reclame voor 5,98 de kilo....
Op deze manier vind ik Spam niet erg .
Ziet er fantastisch uit, wat doe je er nu verder mee?
Het is iets steviger als pp maar je zou het wel kunnen trekken.Zaagmans zei:Wow, om 5 voor 8 's ochtends loop het water me al door de mond!
Het ziet er fantastisch uit! Als ik het goed zie, is het nog te stevig om het uit elkaar te trekken? Of is dit stuk vlees ook niet geschikt daarvoor? (beginnersvraag, sorry!)
Okay, succes. Maar houd er rekening mee dat het wel effe duurt.Abraham zei:Ik ben nieuwsgierig geworden Bert en heb ook zo'n brok in huis gehaald..
Nee ik vond het wel lekker en zeker niet papperig. Het lijkt best wel op stoofvlees wat structuur en smaak betreft. Alleen dan met een soort bark net als bij pp.theun2969 zei:Dat ziet er erg apetijtelijk uit Bert, maar bespeur ik nou een beetje ontevredeheid in je verslag of interpreteer ik je verhaal dan niet goed? Vond je het mond gevoel te papperig?
Het lijkt best wel op stoofvlees wat structuur en smaak betreft. Alleen dan met een soort bark net als bij pp.