BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe fanaat stelt zich voor

 
 

Lentebok

Sprokkelaar
Berichten
25
Hoi allemaal,

Mijn naam is Jelke. Een paar maanden terug heb ik een Big Green Egg (L) gekocht tijdens Black Friday, na lang twijfelen tussen Kamado Joe en BGE. Mijn hobby is dus nog vrij nieuw, maar ik ben aardig fanatiek. Met een kast vol accessoires (wat een mooi spul zeg, verslavend) en de wens om veel lekkere gerechten te maken voor mijn gezin en vrienden/familie sta ik zeker eens per week bij het vuur, maar liever zelfs nog meer.

Op dit forum hoop ik veel van jullie te leren en wellicht uiteindelijk ook de wederdienst te bewijzen.

Een groet — genietend van een lentebok, passend bij dit mooie BBQ-weer — en tot snel!

Jelke
 
Welkom, Jelke.
Je naam klinkt Fries ,kom je daar ook vandaan.
 
Nope! Maar dat hoor ik vaker. Ik woon al 14 jaar in Breda hoewel mijn ‘roots’ toch echt in de Achterhoek liggen.
 
  • Haha
Waarderingen: Rdj
Nope! Maar dat hoor ik vaker. Ik woon al 14 jaar in Breda hoewel mijn ‘roots’ toch echt in de Achterhoek liggen.
Dan houd het bij de naam op ja 😄.
 
Welkom Jelke
 
Welkom !
 
Jelke, van harte welkom!
 
Welkom Jelke. Over dat fanatieke... ik heb het idee dat nagenoeg iedereen die een Kamado aanschaft (ervaring of niet) alleen maar fanatieker wordt :) . Dit forum gaat je zeker daarbij helpen.
 
Welkom Jelke ! Have fun hier 👍🏻😉🔥
 
Welkom Jelke!

Welke tools heb je al en welke staan nog op je verlanglijst?
 
Terug
Bovenaan Onderaan