Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou breek je me de bek open. Ik ben al aardig compleet volgens mij maar voel je vrij om nog tips te geven voeg ik ze toe aan mn lijstje.
2x halve maan gietijzeren rooster
Conveggtor+basket
Halve maan rvs
Halve maan keramiek
Halve maan plancha
Pizzasteen/schep
Thermoworks smoke + inkbird iht-1p
Mini skillet (15cm ofzo)
Nog wat klein grut zoals de lifter, chicken sitter, rib rekje, kick ash basket enz.
Wat nog op korte termijn op mn lijst staat is het bovenste rooster van de Eggspander set om wat meer oppervlak te creëren en een grotere skillet. Voor dat laatste heb ik een lodge van 20-30cm in gedachten maar ik twijfel over de maat.
Ik wil namelijk op een half moon zonder oversteek (max 23cm dus, of maakt een cm of 3-5 boven het directe gedeelte niet uit? Ik wil namelijk geen hete zone creëren). De andere use-case is gewoon een grote skillet in het midden dus dan kan ie volgens mij gerust rond de 30cm zijn. Iemand advies?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.