Beef en Steak

Nieuwe BBQer

Oerbraaier

Tondelzoeker
Hallo allemaal!

Ik zal mij hier even voorstellen, mijn naam is Maurits en ik ben woonzaam in Utrecht. Afgelopen zaterdag heb ik mijn Kamado Joe classic 1 voor het eerst mogen gebruiken en ik heb gelijk uit mogen pakken met een reverse seared tomahawk (en wat andere lekkernijen) en zelfs de eerste keer een stuk rookhout gebruikt.

Ik kijk er naar uit om de Kamado nog vaker aan te zetten en ben altijd op zoek naar de beste recepten! Dus mochten jullie goeie recepten hebben sta ik er altijd voor open om meer te horen ;)
IMG-20250503-WA0013.jpg
IMG-20250503-WA0012.jpg
IMG-20250503-WA0015.jpg

Welkom een veel plezier met je KJ

Welkom Maurits!

Wat wij erg lekker vinde bij groene asperges is om ze in te smere met olijfolie + verse knoflook.

Dan nog effe een citroentje door de midden en effe mee op het rooster, dan word de binnenkant wat zachter en kan je het sap er nog lekkerder uitknijpe nadat ze klaar zijn.

Ook rijge wij ze aan elkaar met sateprikkers want dat draait lekker snel.

20250429_174943.jpg

Welkom, het begin ziet er al goed uit.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Welkom Maurits!

Wat wij erg lekker vinde bij groene asperges is om ze in te smere met olijfolie + verse knoflook.

Dan nog effe een citroentje door de midden en effe mee op het rooster, dan word de binnenkant wat zachter en kan je het sap er nog lekkerder uitknijpe nadat ze klaar zijn.

Ook rijge wij ze aan elkaar met sateprikkers want dat draait lekker snel.

Bekijk bijlage 75868
Dankjewel Bob! Vorige keer had ik inderdaad ook asperges alleen jouw tip van de knoflook, sateprikker en citroen ga ik zeker proberen.

Welkom Maurits, veel plezier en inspiratie hier!

Hoi Maurits, welkom bij het Genootschap

Terug
Bovenaan Onderaan