BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe accessoires

 

ContenteMens

Vuurmaker
Berichten
63
Hallo allemaal, komende weken wil ik de bbq weer eens gaan upgraden. Ik ben van plan om de rotisserie te bestellen (Grill Guru) en ben benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft.

Ook wil ik een digitale dome thermometer aanschaffen, ik zag deze van herqs en van Grill Guru, andere merken hebben ook een nagenoeg gelijke thermometer en ook hiervan ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.

Zie de fotos voor de voorbeelden.

Alvast bedankt en geniet van het weer 😎

Screenshot_2023-07-11-17-11-04-53_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg


Screenshot_2023-07-11-17-10-35-32_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg


Screenshot_2023-07-11-17-10-07-24_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Ik zou eigenlijk een pit temperatuurvoeler dicht bij je rooster doen.
Ik heb een thermoworks signal, maar de waarde daar en in de dome verschillen soms wel 30 graden...
 
Die Grill Guru rotisserie heb ik ook en doet meer dan prima z'n werk voor de prijs t.o.v. de duurdere varianten met ring. Al menig shoarmaatje en kippetje mee gemaakt.
IMG_20221123_173731.jpg
 
Hallo allemaal, komende weken wil ik de bbq weer eens gaan upgraden. Ik ben van plan om de rotisserie te bestellen (Grill Guru) en ben benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft.

Ook wil ik een digitale dome thermometer aanschaffen, ik zag deze van herqs en van Grill Guru, andere merken hebben ook een nagenoeg gelijke thermometer en ook hiervan ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.

Zie de fotos voor de voorbeelden.

Alvast bedankt en geniet van het weer 😎



Bekijk bijlage 55121

Bekijk bijlage 55122
Voordeel van deze is dat je een aantal probes kunt gebruiken samen met de dome thermometer. dus ook een op het rooster kunt zetten Ik vind het heerlijk werken! Je moet er wel rekening mee houden dat hij niet zo dun is als een analoge.
 
Prijstechnisch ziet de Grill Guru rotisserie er wel interessant uit, kun je de deksel nog 'gewoon' sluiten met dit spit? Dat wordt me niet helemaal duidelijk.
 
De Aldi heeft vanaf komende zaterdag gietijzeren pannen in de aanbieden voor weinig geld.
 
Ik zou eigenlijk een pit temperatuurvoeler dicht bij je rooster doen.
Ik heb een thermoworks signal, maar de waarde daar en in de dome verschillen soms wel 30 graden...
Dat kan inderdaad alsnog met deze thermometer er kunnen tot 4 probes ingestoken worden.
 
Prijstechnisch ziet de Grill Guru rotisserie er wel interessant uit, kun je de deksel nog 'gewoon' sluiten met dit spit? Dat wordt me niet helemaal duidelijk.
Als het goed is kan hij inderdaad prima gesloten worden. Nauwelijks lekkage begreep ik in iedergeval.
 
Voordeel van deze is dat je een aantal probes kunt gebruiken samen met de dome thermometer. dus ook een op het rooster kunt zetten Ik vind het heerlijk werken! Je moet er wel rekening mee houden dat hij niet zo dun is als een analoge.
En welke heb je zelf de Grill Guru variant?
 
Wel met Bluetooth. Daar ben ik absoluut geen fan van aangezien je dan al snel geen bereik meer hebt binnenshuis.
 
Wel met Bluetooth. Daar ben ik absoluut geen fan van aangezien je dan al snel geen bereik meer hebt binnenshuis.
Nog nooit problemen mee gehad heb er nu een van herqs. Heb zelfs op zolder zonder problemen bereik in een nieuwbouw woning.
 
Terug
Bovenaan Onderaan