BasBQ
Beef en Steak

Nieuw member.

Chiliribs

Tondelzoeker
Berichten
9
Hoi,

Ik ben Roy, 40 jaar en woon in de buurt van Arnhem.
Voorheen deed ik (zoals het gros van Nederland geloof ik) aan ouderwets vlees "cremeren", maar sinds de Corona lockdown ben ik volledig in de ban het van (indirect) BBQ virus. Hoe lekker is het om met liefde bereid (langzaam gegaard) vlees en gevogelte te proeven en te bereiden voor familie en vrienden....

De afgelopen maanden regelmatig de Makro bezocht voor de grotere stukken vlees (voor een redelijke prijs...) en inmiddels al menig uur voor de Q gestaan en een aardig aantal van de "basis" BBQ-projecten tot redelijk resultaat op mijn Weber 57 Standard Kettle weten te bereiden.
Voorbeelden: beercan Chicken, Spareribs, Tomahawk, Bavette, Picanha, Flank Steak, Flat Iron Steak (uit Sucade) tot grotere projectjes als Ribroast/Prime Rib en Lamsrack.

Ik heb veel geleerd van de filmpjes van Noskos, en zo kom ik uit bij dit Genootschap als next step.
Hoop hier een hoop te leren en veel plezier te beleven met mijn mede "lotgenoten"!

Groeten,
Roy
 
Hoi Roy,
welkom bij het Genootschap
 
Bedankt allemaal voor het warme welkom!
Op een mooie tijd en de foto's van mijn vuurgerelateerde activiteiten zullen volgen! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan