BasBQ
Beef en Steak

Nieuw lid

Alex32123

Tondelzoeker
Berichten
6
Hi iedereen,

Ik ben een nieuw lid! Ben lid geworden om mij te helpen een keuze te maken. Ben momenteel er nog niet goed uit om een kamado te kopen (Bastard?) of een weber (e5775). Iemand ervaringen?

Mvg,

Alex
 
Welkom hier!
Hou het wel een beetje rustig, ik zie momenteel al 3 geopende topics met dezelfde vraag die je tijdens je voorstel hier ook stelt. (dus 4x dezelfde vraag).
De keuze tussen een kamado of Weber ketel staat al vaker in het forum van andere gebruikers.
 
Alex, welkom op het Genootschap.

Als je begint met barbecueën zou ik voor een leuke Weber 57 op Marktplaats gaan.
Als je daar ervaring mee hebt opgedaan kan je altijd nog een Bastard kopen. Je weber eventueel weer verkopen via Marktplaats.
 
Welkom hier op het mooie forum Alex


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Alex, welkom. Ik zou eerst voor de W57 MT gaan. Kun je een heel eind mee vooruit.
 
Hoi Alex, Welkom!
Ik heb een paar jaar geleden de Webers over geslagen en meteen aan de (kleine) kamado gegaan.
Nooit spijt van. Het enige wat ik anders zou doen is gelijk een grote kamado kopen :ROFLMAO: .

Anyway, lekker kopen waar jij je goed bij voelt. Op beide producten kan je in principe alle gerechten maken.
 
Welkom bij het genootschap

Succes met het maken van je keuze 👍🏻
 
Welkom en wat Frits dus zegt. Zo ben ik ook begonnen.

Alex, welkom op het Genootschap.

Als je begint met barbecueën zou ik voor een leuke Weber 57 op Marktplaats gaan.
Als je daar ervaring mee hebt opgedaan kan je altijd nog een Bastard kopen. Je weber eventueel weer verkopen via Marktplaats.
 
Welkom en mijn advies: als je al vaak en met veel plezier in de keuken staat en/of al vaak aan het bbq-en bent, koop dan gelijk een kamado. Twijfel je nog, dan zou ik voor de weber gaan. Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan