BasBQ
Beef en Steak

Nieuw lid dus even voorstellen :-)

 

jschipper

Vuurmaker
Berichten
54
Dag allemaal,

Ik ben Jeroen en woonzaam in het mooie Drenthe. Sinds 2 jaar ben ik gelukkig besmet met het BBQ virus en heb dit jaar een "Weber One-Touch 57 Premium" in het bezit.
Omdat ik nog niet veel tijd heb kunnen maken ben ik een absolute beginner en vind het heel erg leuk om te lezen wat ervaringen van anderen zijn.
Dit jaar ben ik van plan het hele jaar door te BBQ-en en ga er van uit dat dit niet meer gaat veranderen.

Zodra ik wat meer ervaring heb met de gewone BBQ wil ik mij gaan verdiepen in de "Weber Smoker Rookoven" maar dat zal een meer jaren plan (wens) zijn.

Ik hoop nog heel veel van andere forum leden te kunnen leren en later te kunnen delen.
 
hoi Jeroen,

Welkom bij dit edele genootschap, je bent hier denk ik aan het goede adres.
Kijk rustig rond, en stel gerust al je vragen.
 
Welkom!!! Je bent op de juiste plek! Veel plezier hier!!!
 
Jeroen welkom bij de club!

Gelukkig is barbecue geen rocket sience, met het volgen van een paar simpele regels en een leuk recept kom je al vlug een heel eind.
 
Jeroen welkom op het forum van het BBQ Genootschap.
 
Welkom Jeroen,
Gewoon lezen op het forum en daarna proberen.
 
Ha Jeroen, welkom hier! Kijk rond en stel vragen, er is bijna altijd wel iemand die een antwoord heeft waar je iets aan hebt.
 
Hoi Jeroen, welkom hier en lees gewoon alles wat je tegenkomt, leer je heel veel van (weet ik uit ervaring :))
 
Hoi Jeroen,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom op dit gezellige forum Jeroen!

Die smoker kan je nog even voor sparen, met een OTP 57 (One Touch Premium ;) ) kom je ook al een heel eind hoor!
 
He een drent welkom hier! Ben je een echte Drent of import zoals ik. Om bij te leren ben je hier op de goede plek. Wil je wat nieuws proberen even een topic openen, wat fototjes plaatsen en je hebt gegarandeerd volgers en mensen die je met elke stap kunnen helpen.
 
structor zei:
He een drent welkom hier! Ben je een echte Drent of import zoals ik. Om bij te leren ben je hier op de goede plek. Wil je wat nieuws proberen even een topic openen, wat fototjes plaatsen en je hebt gegarandeerd volgers en mensen die je met elke stap kunnen helpen.

een heuze import drent, en dat maakt mij helemaal niks uit. Ik geniet van de omgeving en de mentaliteit van de mensen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan