BasBQ
Beef en Steak

Nieuw hier

Marieke

Tondelzoeker
Berichten
11
Hai! Ik ben Marieke, ben 44 jaar en op zoek naar inspiratie voor alles wat met bbq-en te maken heeft.
Fikkie stoken was altijd al een hobby, dus voor mij geen gas. Sinds 2 weken eigenaar van een Weber Master Touch premium waar allerlei hulpmiddelen bijzitten om direct en indirect te kunnen rommelen, maar ook om te roken. En tja, die spullen moet je ergens kwijt, dus heb ik er meteen maar een buitenkeuken omheen gebouwd na wat zelfstudie in deze groep (waarvoor dank).
Nieuwe recepten en gebruikerstips zijn altijd welkom. Mocht ik iets hebben wat hier nog niet staat, maar de moeite waard is, dan zal ik dat delen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Marieke, leuk dat je mee komt doen.

we zien hier graag alles wat van de bbq komt. Dus vooral foto’s maken en posten.
 
Welkom bij het genootschap

Zo kan je je spullen mooi opruimen 👍🏻
 
Welkom
 
Marieke, welkom.
 
Marieke, leuk dat je mee komt doen.

we zien hier graag alles wat van de bbq komt. Dus vooral foto’s maken en posten.

e911894c29b6b9958036764a0c096ecf.jpg


Ik was tot nu toe vooral trots op het timmerwerk er omheen en heb nog geen plaatjes van wat ik van de grill heb gehaald, behalve dan toevallig een tonijnpizza in de maak... Maar dank Frits!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom! En mooie buitenkeuken! 👌
 
Na dat timmeren toch lekker kunnen genieten van een pizza 😉
 
Hoi Marieke! Wat leuk, nog meer vrouwen! Al voel ik mij ook thuis op dit forum tussen de vele mannen :). Welkom!!!
 
Hoi Marieke! Wat leuk, nog meer vrouwen! Al voel ik mij ook thuis op dit forum tussen de vele mannen :). Welkom!!!

Hai Sabine! Dankje wel. Ja, ik ben er nog weinig tegen gekomen idd. Maar maakt mij niet uit. Ik denk dat ik me prima red hier
Het gaat om de hobby hè


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi Marieke, hartelijk welkom bij het Bbq Genootschap, veel plezier hier en laat de bbq foto's met lekkers maar door komen.
Ik vind de eerste foto al schitterend, heerlijk zo'n tonijn pizza 😍 , toevallig 1 van mijn favorieten pizza's 😁
 
Hoi Marieke,

Welkom. Ben ook net nieuw hier op deze forum. Zeer mooie bbq tafel heb je. Als ik mag vragen, hoe heb jij je bbq bevestigd/opgehangen. Heb ook een Weber die ik wil inbouwen in een tafel namelijk
 
Hoi Marieke,

Welkom. Ben ook net nieuw hier op deze forum. Zeer mooie bbq tafel heb je. Als ik mag vragen, hoe heb jij je bbq bevestigd/opgehangen. Heb ook een Weber die ik wil inbouwen in een tafel namelijk

Hai Armin, dank je wel. Jij ook welkom. Ik heb wat rundgesurfd op internet en zag verschillende opties, maar toen kwam ik deze schroeven/profielen tegen in mijn voorraad en die bleken goed te werken. Ik heb er 8 geplaatst. Je kunt ze zo stellen dat de bbq altijd waterpas hangt. Bovendien kan ik ‘m roteren zodat ik ook vanaf de andere kant kan werken zonder het meubel te verplaatsen.

8674ab080917c782a0611ea8da85a87e.jpg


Ik heb ook een voorbeeld gezien van iemand die de schroeven vanuit de binnenzijde van de barbecue heeft geschroefd in zijn frame, maar ik vond het zonde om in de bbq te boren. Bovendien was die dan niet meer te roteren.

Nu is de kogel nog in tact en de poten heb ik ergens bewaard, zodat ie altijd nog ergens vrijstaand kan staan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi Marieke, hartelijk welkom bij het Bbq Genootschap, veel plezier hier en laat de bbq foto's met lekkers maar door komen.
Ik vind de eerste foto al schitterend, heerlijk zo'n tonijn pizza , toevallig 1 van mijn favorieten pizza's

Hai Jet,
Pizza’s zijn heerlijk en makkelijk voor de snelle hap. Al is 10 uur wachten op een stuk vlees en in de tussentijd klooien met de bbq ook leuk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan