BasBQ
Beef en Steak

Nieuw hier!

rhoutgraaf

Tondelzoeker
Berichten
14
Hallo allemaal,

Allereerst dank voor het accepteren van mijn aanmelding. Ik ben Robin, 32 jaar en ik woon in Zaandam. Na heel wat jaren 'op zijn Hollands' (burgertje, worstje, broodje, salade, bouwmarkt bbq) te hebben gebarbecued, vond ik het zo'n 6 jaar geleden tijd om iets fatsoenlijks aan te schaffen. Dat werd toen een Weber Master Touch 57 en mijn god, wat ging er een wereld voor me open. Ik vond recepten en technieken waar ik voorheen nog nooit van gehoord had. Met behulp van BBQ-Junkie en Dennis 'Noskos' toverde ik ineens pulled pork, spare ribs, gerookte kip en verse pizza's van de bbq. Geweldig.

Onlangs vond ik het tijd voor de volgende stap. De kamado had al enige tijd mijn interesse gewekt en zo'n twee weken geleden is het er eindelijk van gekomen en heb ik een Kamado Joe Big Joe 3 aangeschaft. Wat een geweldig apparaat. Ik kan weer aan de slag, want de manier waarop ik gewend ben te barbecuen is ineens weer veranderd. Vandaar mijn aanmelding ook op dit forum. Ik hoop een hoop van jullie op te steken en wie weet kom ik ooit op een punt dat ik iemand anders iets bij kan brengen. We spreken elkaar!
 
Welkom bij het genootschap

laat maar zien wat je onder het deksel vandaan tovert
 
Welkom Robin en veel plezier met je kamado
 
Dank jullie wel! Het is de Big Joe geworden omdat het rooster van de classic 3 kleiner was dan die van mijn Weber. Ik zal eens wat posten als ik weer iets gemaakt heb.
 
Robin, welkom bijmdit lekkerbekken forum
 
Welkom hier op het mooie forum Robin


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Iedereen heel erg bedankt! Ik ga zaterdag mijn eerste low & slow sessie doen op de Joe. Mooie Boston Butt besteld bij Beef&Steak, de foto’s volgen. 👍
 
Beetje laat, maar welkom bij het Genootschap Robin
 
Terug
Bovenaan Onderaan