BasBQ
Beef en Steak

Nieuw hier

Pingwin

Tondelzoeker
Berichten
8
Ik ben Peter, 45 en heb zo'n bbq van 30 euro, ooit bij een bouwmarkt meegenomen om het eens te proberen. Ik woon alleen dus bbq leek me altijd erg onpraktisch maar vorige zomer toch een paar keer gedaan. Lekker verse vis van de markt gegrild, en een entrecote en wat van dat soort dingen. Dat beviel wel, en deze week in mijn 41 cm diameter bakje kip op 'n blikje gemaakt. Hij kon niet echt ver genoeg van de directe hitte, want dan kon de deksel er niet meer goed op dus toen de kip wel donker genoeg was maar folie enzo. Het dingetje wilde ook niet heet genoeg worden (meer brandstof = geen veilige plek voor de kip) maar na anderhalf uur was het klaar, gaar en lekker!'

Oftewel prima lol gehad, nu op zoek naar een nieuwe barbecue met wat meer ruimte. En hier dus, omdat gedeeld plezier is dubbel plezier!
 
Welkom, groter is altijd beter, want kan meer op :)...

Succes met de zoektocht naar een nieuwe Q
 
Hoi Peter,
welkom bij het Genootschap
 
Peter, welkom op het Genootschap.

Op Marktplaats staan veel tweedehands Webers voor weinig. Met een beet TLC zijn ze weer als nieuw.
 
Welkom bij het genootschap
Is het toch nog goed gekomen vorig jaar 😉
 
Welkom hier op het mooie forum Peter


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom Peter!

Marktplaats is inderdaad een goede plek om te speuren. Daar heb ik ook mijn eerste Webers vandaan.
 
Anderhalf uur is prima voor kip op blik. Dus .....je kunt wel een weber silver of gold kopen, maar als je voor 1 persoon bakt denk ik dat je best goed bezig bent :)
kooltjes en een goed rooster, dan kom je al een heel eind :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan