BasBQ
Beef en Steak

Nieuw en op zoek naar 'n Eitje!

R

Rud Meat

Gast
Hallo allen,

Ik ben Ruud, nieuw hier bij het genootschap  ;D uit het diepe Zuiden des Lands !
Elke zomer steek in onze Barbecook in brand voor de meest voor de hand liggende stukjes vlees, worst en garnaaltjes te laten schroeien  :p
Echter...ben sinds kort heel serieus aan het ori?nteren om een Kamado BBQ aan te gaan schaffen, kleine maat eitje voor gezinsgebruik in onze stadstuin !
Green Egg small is geweldig, maar volgens mij is de Black Bastard ook een heel goed alternatief ?!

Het  forum van dit genootschap ziet er goed uit, en ik lees met plezier de tips en recepten.

Als ik een keuze heb gemaakt houd ik jullie op de hoogte, en volgen er foto's  8)
 
Ruud, welkom op het BBQ Genootschap! Succes met je keuze!
 
Hoi Ruud,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Ha Ruud, welkom hier!
 
hoi Ruud,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi Ruud, welkom hier  ;D
 
Welkom Ruud. Hier alleen ervaring met het groene ei. Ook veel primo gebruikers op dit forum. Dat is in ieder geval allemaal prima spul. Helaas wel wat duur...
 
welkom op dit prachtige forum!
 
Welkom op het genootschap! Veel plezier met je zoektocht naar een kamado, er is een hoop kennis op dit forum, dus stel je vragen!!!
 
Van harte welkom Ruud!! ;)
 
Heb contact met Martijn Wesselink van the Black Bastard, iemand ervaring met hun bedrijf ?
 
welkom Ruud!
 
Hoi Ruud, welkom hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan