Beef en Steak

newbe

patience4711

Tondelzoeker
Berichten
2
hallo iedereen. ik ben een bevlogen thuiskok en heb sinds kort een kamato mini, die wil ik wat meer naar mijn hand zettedn en heb al ontdekt dat ik niet de enige ben.
 
Welkom Patience4711, ik hoop dat de geur uit je barbecue lekkerder is!

Veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom bij het genootschap.

Wat maak je graag als bevlogen thuiskok?
 
Terug
Bovenaan Onderaan