BasBQ
Beef en Steak

Netflix: American Barbecue Showdown

Vind wel dat ze met een gave smoker mogen werken
Yep, de gear en producten waar ze mee mogen werken zijn inderdaad fantastisch.

Had overigens wel graag gezien dat ze allemaal met dezelfde producten moesten werken. Het scheelt nogal of je moet werken met Hert of dat je "willekeurig" Leguaan of wasbeer voor je kiezen kreeg. Als de randvoorwaarden gelijk zijn kun je pas echt de beste pitmaster eruit halen.
 
Yep, de gear en producten waar ze mee mogen werken zijn inderdaad fantastisch.

Had overigens wel graag gezien dat ze allemaal met dezelfde producten moesten werken. Het scheelt nogal of je moet werken met Hert of dat je "willekeurig" Leguaan of wasbeer voor je kiezen kreeg. Als de randvoorwaarden gelijk zijn kun je pas echt de beste pitmaster eruit halen.
Ik heb gisteren die aflevering gezien met de wasbeer en die dingen. Heerlijk toch. Leguaan wist ik zelfs niet dat het eetbaar was. Nu niet dat ik het ga klaar maken.

Maar dan is er eentje die het voorrecht krijgt om een stuk bizon te hebben en dan gaat die er worsten van maken :rolleyes:
 
Yep, de gear en producten waar ze mee mogen werken zijn inderdaad fantastisch.

Had overigens wel graag gezien dat ze allemaal met dezelfde producten moesten werken. Het scheelt nogal of je moet werken met Hert of dat je "willekeurig" Leguaan of wasbeer voor je kiezen kreeg. Als de randvoorwaarden gelijk zijn kun je pas echt de beste pitmaster eruit halen.
Wat mij verbaadde is dat hert, haas, konijn, bison, eland.... Vrij gangbaar zijn (vooral hert en haas) en ze er daar enorm van schrikken....

Kan natuurlijk ook mijn vakgebied zijn en dat dit enkel voor mij gangbaar is .
 
Aflevering 7.... Wie bedenkt het om warme pekel/marinade over je rauwe koude kippen te gieten?
Af en toe zie je toch vreemde dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan