BasBQ
Beef en Steak

My first Pulled Pork!

 
 

Ivo-tje

Pitmaster
Berichten
784
Nou barbecue k al best wel een aantal jaar, maar de beruchte PP, die ontbrak nog altijd!
Schande, ik weet het, pek en veren...

Maar simpelweg had ik er nooit tijd voor gehad of genomen.
Afgelopen week liep ik met vrouw en kinderen door de Makro waar mijn oog viel op een mooi stuk procureur, een paar rustige dagen in de agenda en de kruidenrub stond al in de kast te wachten wist ik. Dus hop, dat mandje in, vanmorgen om 6:15 opgestaan en begonnen! Vlees in de rub, BGE opgestookt, Heatermeter er aan gekoppeld, vlees er op, elk half uur bevochtigen en eens per uur een paar injecties.Tussendoor leek hij even niet op temperatuur te komen, dus houtskool bijgevuld. Rond kwart voor 4 ingepakt in aluminiumfolie en tegen 6 uur was hij net geen 92 graden in de kern, tijd om hem er af te halen, even laten rusten, pullen (dat ging nog wat minder makkelijk dan ik had gehoopt, mogelijk volgende keer nog langer laten liggen dus?) en op de vers afgebakken broodjes geschept, met wat Sweet Baby Ray en een beetje cowlsla erbij. Heerlijk gegeten en wonder boven wonder is er nog een klein restje voor morgen ๐Ÿ˜‡
Screenshot 2023-03-02 at 18.09.12.png


IMG_9576.jpeg

IMG_9577.jpeg
IMG_9578.jpeg
IMG_9580.jpeg
IMG_9581.jpeg
IMG_9582.jpeg
IMG_9584.jpeg
 
Dat heb je lekker gemaakt chef!

Volgende keer alleen op advies van @LOMPE laars en ondergetekende meer maken. ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‡

Gefeliciteerd met je ๐Ÿท
 
Heerlijk man... gefeliciteerd met je ๐Ÿท
 
Van harte gefeliciteerd met je ๐Ÿท! Ziet er goed uit ๐Ÿ‘๐Ÿป
 
Dat heb je lekker gemaakt chef!

Volgende keer alleen op advies van @LOMPE laars en ondergetekende meer maken. ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‡

Gefeliciteerd met je ๐Ÿท
Om dit nog even te onderbouwen, behalve dat wij altijd wel een broodje pulled pork lusten.

Gezien je de sessie toch doet, volplempen je rooster. Desnoods in hoogte werken. Voordeel is wat je overhoud kan je volgende dag nacho schotel maken & een aantal zakjes bewaren in de diepvries ๐Ÿ˜‰
 
Terug
Bovenaan Onderaan