Vandaag het idee gevat om mosselen te maken. Vanmiddag met zoonlief naar de Makro want ik had nog een gietijzeren pan nodig en tevens de mosselen. Het weer zat niet erg mee, maar ik heb mij voorgenomen dat, sinds ik de kamado heb, ik elke week wel een gerecht er op maak. Tot nu toe gaat dat goed. Elke week iets nieuws, en nog vele gerechten te gaan. Heerlijk dat experimenteren.
Ik heb 3 teentjes knoflook geperst en deze gefruit in de olijfolie in de pan. Daarna de mosselgroente toegevoegd, bestaande uit wortel prei en ui. Dit even goed door roeren en dan de mosselen erbij. Zodra die erin zaten heb ik een herfst bokbier erbij gedaan. 5 minuten laten gaan, even omroeren en dan nog 5 minuten. Viel erg in de smaak bij ons thuis!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb 3 teentjes knoflook geperst en deze gefruit in de olijfolie in de pan. Daarna de mosselgroente toegevoegd, bestaande uit wortel prei en ui. Dit even goed door roeren en dan de mosselen erbij. Zodra die erin zaten heb ik een herfst bokbier erbij gedaan. 5 minuten laten gaan, even omroeren en dan nog 5 minuten. Viel erg in de smaak bij ons thuis!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk