BasBQ
Beef en Steak

MODUS OPERANDI

Paddy

Vuurmaker

Vandaag ‘modus operandi’ besteld als mijn kerstgeschenk. Een dikke pil geschreven voor de big green egg. Kost een rib uit je lijf, dus ben benieuwd of het de uitgave ook waard zal zijn.
DED00477-6F24-40EA-9EFF-A550E4AB733B.jpeg

knubbe

Kooltjesharker

Prachtig.. Gaat hier ook mn lijstje. Zal wel mn eigen aankopen lijstje worden met dit soort bedragen :)

Paddy

Vuurmaker

Wordt half december verwacht, dus ik moet nog even geduld hebben.

Frenzel

Vuurmaker

In de week van 18 december worden ze verwacht. Ik kan niet wachten.... maar zal wel moeten. Mooi vooruitzicht voor de kerstdagen door te komen in ieder geval

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

miesder

Kooltjesharker

En? Zag dat ze zijn begonnen met uitleveren ben best nieuwsgierig wat erin staat mbt de hoge prijs?

Beun

Pitmaster

Ziet er goed uit. Kan je wat meer vertellen over het recepten gedeelte? Want ik las ergens dat dit gedeelte als apart boekje erbij zit?

knubbe

Kooltjesharker

Ziet er goed uit. Kan je wat meer vertellen over het recepten gedeelte? Want ik las ergens dat dit gedeelte als apart boekje erbij zit?
In het grote boek staat alles. Alleen zit er nog een grijs boekje (softcover) bij waar alle recepten nogmaals in staan maar dan zonder foto’s.
In dat boek zit nog een notitieboekje om je ervaringen met recepten op te schrijven als herinnering.
Dat laatste had ik eigenlijk verwacht in het grote boek. Nu is het netjes gescheiden natuurlijk maar ik vond de gedachte het boek echt persoonlijk te maken door deze ervaringen/herinneringen erin te schrijven wel heel tof. Dat is nu dus in een simpel dun los boekje.

Beun

Pitmaster

In het grote boek staat alles. Alleen zit er nog een grijs boekje (softcover) bij waar alle recepten nogmaals in staan maar dan zonder foto’s.
In dat boek zit nog een notitieboekje om je ervaringen met recepten op te schrijven als herinnering.
Dat laatste had ik eigenlijk verwacht in het grote boek. Nu is het netjes gescheiden natuurlijk maar ik vond de gedachte het boek echt persoonlijk te maken door deze ervaringen/herinneringen erin te schrijven wel heel tof. Dat is nu dus in een simpel dun los boekje.
Bedankt voor de snelle reply!

Het lijkt mij een mooi boek echter vind ik bijna 200 euro een beetje te gortig. De directie gaat dat niet goedkeuren :p

Laatst bewerkt:

Trijsie

Stoker

Nou ja ik vind het als het echt volledig is wel iets wat zoiets waard kan zijn. Is ook nog eens een mooi boek, staat mooi in een kast.

Hoor graag een uitgebreide review!

Bovenaan Onderaan