Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het grote boek staat alles. Alleen zit er nog een grijs boekje (softcover) bij waar alle recepten nogmaals in staan maar dan zonder foto’s.Ziet er goed uit. Kan je wat meer vertellen over het recepten gedeelte? Want ik las ergens dat dit gedeelte als apart boekje erbij zit?
Bedankt voor de snelle reply!In het grote boek staat alles. Alleen zit er nog een grijs boekje (softcover) bij waar alle recepten nogmaals in staan maar dan zonder foto’s.
In dat boek zit nog een notitieboekje om je ervaringen met recepten op te schrijven als herinnering.
Dat laatste had ik eigenlijk verwacht in het grote boek. Nu is het netjes gescheiden natuurlijk maar ik vond de gedachte het boek echt persoonlijk te maken door deze ervaringen/herinneringen erin te schrijven wel heel tof. Dat is nu dus in een simpel dun los boekje.
hahaha, het blijft BGE he, voor wat die dingen kosten kun je zowat elk jaar een nieuwe weber kopen...zo dan! nou voor bijna € 200,- koop ik wel wat andere hele goede boeken ;-)