BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

had gisteren een middag bbq voor de jongens op het werk, kreeg als dank een paar lashandschoenen, nu verbrand ik mijn handen niet meer

DSC00001.jpg
 
Erg mooi RedFox, staan ook op mijn verlanglijstje ;)
 
Leo zei:
had gisteren een middag bbq voor de jongens op het werk, kreeg als dank een paar lashandschoenen, nu verbrand ik mijn handen niet meer

DSC00001.jpg

Die zijn gaaf zeg, met dat zilver aan de buitenkant! Super!
 
Leo zei:
had gisteren een middag bbq voor de jongens op het werk, kreeg als dank een paar lashandschoenen, nu verbrand ik mijn handen niet meer

Die zijn inderdaad "hip" Leo! Voor het hetere werk....
 
Dat zijn hele mooie zeg! Ik gebruik nu al twee seizoenen lashandschoenen en ze zijn veel fijner dan ovenwanten! En nog een stuk goedkoper ook.
 
Hij is er...mijn nieuwe spit met motor  :)


DCBFE8BD-32CE-47C1-8FE3-20EF56026BD4-13386-00000209570CF400.jpg
 
daar ga je heel veel plezier van hebben
 
Ook handig voor varkentjes!
 
Xl Gardens Engeland besteld via Amazon.
 
Eindelijk binnen (na 7 dagen wachten)
"Factory refurbished", gelukkig hadden ze nog er nog eentje van de allersnelste versie (oranje)  ;D

WF-2012-11-14IMG_1102.jpg
 
Tenminste iemand die meteen de beste koopt. Ze zijn er dus wel, mensen die gewoon luisteren naar goed advies! ;)
 
p zich mooi, maar jammer dat je geen blauwe hebt, die is nl net een tikkie sneller
 
@ leo lijkt me niet. zelfs in de advertentie staat de blauwe achter de oranje. 8)
en ze waren ook het eerste verkocht.
 
Nee h?, daar gaan we weer!









Die oranje zijn trouwens allemaal terug gestuurd door ontevreden klanten die ze te traag vonden ;)
 
die staat ook nog op mijn lijstje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan