BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

En waar koop je zoiets??
 
Op aanraden van diverse genootschapsleden gaan shoppen bij de Makro voor spareribs:



kleine teleurstelling dat ze toch niet per stuk waren verpakt, nu moet ik ze allemaal in 1 keer ontdooien en klaarmaken. Op zich geen straf maar had me bedacht er af en toe een paar klaar te maken. Ach, maar een paar mensen uitnodigen voor een sparerib avond. Ook niet verkeerd.
 
Alexander zei:
kleine teleurstelling dat ze toch niet per stuk waren verpakt, nu moet ik ze allemaal in 1 keer ontdooien en klaarmaken.
Enkele keren de doos op een betonnen vloer laten vallen wil vaak helpen om ze van elkaar te krijgen
 
Ceriel zei:
Alexander zei:
kleine teleurstelling dat ze toch niet per stuk waren verpakt, nu moet ik ze allemaal in 1 keer ontdooien en klaarmaken.
Enkele keren de doos op een betonnen vloer laten vallen wil vaak helpen om ze van elkaar te krijgen

jammer dat je hier alleen foto's kunt posten en geen filmpjes  :p Ik ga het eens uitproberen.
 
2 stuks led-spots binnengekregen (na lang wachten).

Die komen bovenin de overkapping, boven mn keukenblad.
Kunnen we in de winter ook nog door met BBQ'en.

(de led-slinger die er nu al hangt geeft wel sfeerlicht, maar geen werklicht, vandaar een upgrade)
 
Rechtstreeks uit Amerika meegenomen door m'n echtgenote

bdcbbab02e015cf3d50ac5fc2839c14b.jpg
 
Vriezer is binnen, 360 liter.. kan even vooruit  ;)

20151102_201253.jpg


20151102_201312.jpg
 
Mooie kast, nu nog even vullen.  :) !

 
Zo. Vriezertje gekocht :) mooi man!
 


Broil king KEG 4000, Keg Vegetable basket, Keg pizza stone kit,  Keg V-rack kit, Keg Afdekhoes, extra rooster
 
Terug
Bovenaan Onderaan