BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Een hele pizzatent voor ?30 vind ik nog wel meevallen hoor ;)
 
Mijn laatste aanwinst is niet tastbaar, maar ben er wel superblij mee....
De afgelopen twee maandagen (en aankomende ook nog) workshops gevolgd bij een heel goed restaurant hier in de buurt.
Eerst in een groepje 1 van de drie gangen maken van het driegangendiner en dan (met bijpassende wijnen) verorberen.

Echt super om eens een aantal avonden te vertoeven in een professionele keuken en daar hel wat op te steken.
Afgelopen maandag o.a. een hoofdgerecht bereid met tarbot en kreeft met een saus van een bouillabaisse.
O.a  de Tarbot nog zelf moeten fileren en geleerd hoe alle vlees uit de kreeft te halen .
 
Vanochtend gebracht:
IMG_20141028_102627.jpg
IMG_20141028_103507.jpg


Hopelijk van het weekend in elkaar zetten, zit helaas met griep thuis. Omdat de glasvezelboys ?n schilder ff in huis moesten, toch maar tijdelijk van de bank gekomen.
 
Nice !
 
890562c2317e9b1b0b1adba8ccc8f3b5.jpg


Ben alleen bang dat ik binnenkort ook een droogkast wil...
 
Staat hier ook on de kast!!
 
Ik heb wat te lezen en te proberen. ....

2ae79e6aab0a17ad09a69538eee0ef06.jpg
 
Staat hier ook in de kast!!
 
Afgelopen zomer ook aangeschaft. Mooi boek.
 
En als jij het klaar maakt, helpt ze je zeker met opeten? Dat zijn geen cadeautjes :p Dat is gewoon je vent aan het werk zetten =))
 
Aangezien ik de laatste tijd nogal grootverbruiker ben van knoflookpoeder en uienpoeder gisteren maar eens groot ingekocht bij de toko in Maastricht, 3,25 euro voor een kilo knoflookpoeder en 1,75 voor 250 Gr. Uienpoeder vond ik een goeie deal.

fc1dde9bd8bac685be1845d73efa82b6.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan