BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Gisteren gekregen van mijn vriendin een ml en tbs maatbeker.

Echt Ideaal die maatbekers van oxo. De verdeling in ook van bovenaf afleesbaar door de schuine zijde.
 
We hebben deze in een kookwinkel in Leidsehage gevonden. Maar de grotere heb ik bij de Makro vandaan.
Verder zal bol.com ze ook wel hebben. Kom je gelijk van die airmiles af.
 
das een top maatbeker, deze week even halen bij de lokale Makro  B-)

Bedankt voor de tip!

en opgehaald ;-)

2014-10-15%2B18.04.20.jpg
 
Inca blij met (nieuwe) speeltje :

Is niet nieuw maar 2e hands, ben er zeker niet minder blij mee, aanschouw.....

 
netjes hoor, veel plezier er mee
 
Mooi Inca!

Zelf ben ik sinds gister de trotse eigenaar van een Weber pizza oven. Zag hem op marktplaats en moest hem gewoon hebben. Heb er meteen een echte pizza schep bij gekocht:
a30e9be4653dddec8dd6b3c49a289978.jpg


Helaas gaan we de komende 2 dagen uit eten dus kan hem pas zondag testen.
 
mijn verjaardagskadotje is binnen... met grote dank aan Langemakki aka Martijn voor het gebruiken van zijn ING rentepunten. TOP!
enige puntje is dat het emaille op de deksel een plekje (soort van ribbels) heeft van 3x4cm dus gelijk het serviceforumulier van weber ingevuld.. wordt vervolgd
20141017_172234_zpszz9ipjvg.jpg
[/URL]
 
Top en geniet van je Weber  B-)
 
Toevallig tegengekomen bij de AH....
image.php


Voor 2 tientjes kon ik hem niet laten liggen, dan maar even geen porkert, deze zal ook wel even malen ;)

(AH Enkhuizen, lag er nog eentje....)
 
Hi,

Net terug uit de States:

2014-10-19062046.jpg


Vond ik in een outlet in de opruimbak, leuk boekje. Leuke recepten, niet alleen sausjes.

2014-10-18123049.jpg


De hier lastig te verkrijgen spullen, in de states besteld, naar zwager laten versturen die daar woont. De rij is dubbel, een iets te enthousiaste bbq-kennis had een lijstje gemaakt.
 
ik heb zijn grotere broertje de westmark 8, geen probleem werkt perfect
 
mooie aanwinsten !
 
2 weken geleden een pizzatent pizzasteen bij intratuin meegenomen van het merk Grilld. Voor ?30,- aan de dure kant, maar ik had een VVV bon die ik voor mijn verjaardag heb gekregen die nog op moest, dus waarom niet  :D

Gelijk diezelfde avond de eerste keer pizza's van de steen gemaakt. Echt heerlijk, voor mij hoeft het niet meer van een bakplaat. Zo'n steen geeft net dat beetje extra.
 
Terug
Bovenaan Onderaan