Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet alleen dat, ook een leuke Eend (of Geit voor de Belgen )!Moeflonlam
Het roken kost wellicht weinig geld, maar wat je rookt nietHet ziet er naar uit dat ik voor erg weinig geld, heel veel koud kan gaan roken .
Dokter HoogieMijn oude injectiespuit is in korte tijd kapot gegaan. Daarom heb ik nu maar een iets robuustere variant gekocht.
Bekijk bijlage 59653
Mijn oude injectiespuit is in korte tijd kapot gegaan. Daarom heb ik nu maar een iets robuustere variant gekocht.
Bekijk bijlage 59653
We lopen synchroon Lennart! Hier ook net deze week binnen en van het weekend ff testen met een tomahawkBekijk bijlage 59860
De nieuwe inkbird draadloze thermometer. Komend weekend maar even testen
Ja ziet er inderdaad goed uit! het connecten met de app ging in ieder geval mega snel.We lopen synchroon Lennart! Hier ook net deze week binnen en van het weekend ff testen met een tomahawk
Thermometer ziet er kwalitatief goed uit
Een mooie drippan gescoord voor 8 euro via temu/AliExpress. Naja drip pan, eigenlijk is het een pizza pan maar goed, voor 8 euro lijkt mij dit prima
Bekijk bijlage 59637
Dank je! Komt helemaal goed.Wat een machien. Veel plezier ermee.
Diameter is 35 cm en de rand is 1.5 a 2 cm diep. Ik doe er nog aluminiumfolie omheen en daarmee maak ik een iets hogere rand. Werkt tot nu toe perfect!Mooi ding. Hoe hoog is de rand en hoeveel is de diameter?