Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Fijn rubje, jammer van de saus

noskos zei:
Fijn rubje, jammer van de saus
=))  Moet alles een keer proberen, de saus komt vast binnenkort ook nog een keer :)

De Caliber Pro Kamado een Kamado van compleet RVS.  :D

nRqzktO.jpg

IZTjANy.jpg

Hari-Bo zei:

nRqzktO.jpg

IZTjANy.jpg
En je hebt er al zoveel....wel erg mooi!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

denman1710 zei:
Hari-Bo zei:

nRqzktO.jpg

IZTjANy.jpg
En je hebt er al zoveel....wel erg mooi!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Er zijn straks 3 barbecues weg voor deze, even opruimen.

Shiny!

Nice, RVS is zeker een meerprijs waard.
Mijn BGE is een vuile roestbak geworden na jaren.

Jens zei:

Ik heb ook nog een BGE L en Minimax, deze roesten niet omdat mijn hele collectie na gebruik naar binnen gaat in de verwarmde garage anders gaat het inderdaad roesten en dat is gewoon zonde.

Hari-Bo zei:
Jens zei:

Ik heb ook nog een BGE L en Minimax, deze roesten niet omdat mijn hele collectie na gebruik naar binnen gaat in de verwarmde garage anders gaat het inderdaad roesten en dat is gewoon zonde.

Ja, dan duurt het gewoon wat langer, maar alleen al het aandraaien van de dopmoeren zorgt ervoor dat de lak eraf gaat en dan gaan ze hoedanook roesten na jaren. Vooral het onderstel heeft bij mij h??l veel roest. Ik poets de stalen onderdelen regelmatig op met WD40, dat helpt enigzins.

Jens zei:
Hari-Bo zei:
Jens zei:

Ja, dan duurt het gewoon wat langer, maar alleen al het aandraaien van de dopmoeren zorgt ervoor dat de lak eraf gaat en dan gaan ze hoedanook roesten na jaren. Vooral het onderstel heeft bij mij h??l veel roest. Ik poets de stalen onderdelen regelmatig op met WD40, dat helpt enigzins.

Voor het aandraaien gebruik ik aparte sleutels met een rubberen rand, dan blijft deze laag volledig intact.  ;)

Jens zei:
Hari-Bo zei:
Jens zei:

Ik heb geen flauw idee om hoeveel dopmoeren het gaat maar wellicht is het een idee om ze te vervangen door rvs dopmoeren bij eerste montage.
Zo'n apparaat is toch al duur zat dus kunnen die paar moertjes er ook wel af. :-?

Netjes! Ik heb er ok nog een in de schuur liggen maar tot nog toe nog niet op mAat geslepen. Ik ben bang dat gietijzer op een wga meteen zorgt voor van die overdreven zwarte grillmarks?

Als je je gietijzer niet te heet opstookt vallen die grillmarks wel mee hoor. Gietijzer word namelijk uit zichzelf niet warm.  ;)

Hans zei:
Ik vind het ook wel meevallen :D

qI05SEGl.jpg

Dit is toch wel een iets mooier roostertje dan die van mij! Komt er nog wel een keer om het afgrillen nog wat mooier te maken :)

Terug
Bovenaan Onderaan