Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
avr zei:Blokjes voor de Europese messen hen ik ook nog niet gevonden , waarschijnlijk omdat de wat duurdere en echt scherpe Europese messen ook vaak een slijphoek van zo'n 15 graden hebben.
KamadoJoe zei:avr zei:Blokjes voor de Europese messen hen ik ook nog niet gevonden , waarschijnlijk omdat de wat duurdere en echt scherpe Europese messen ook vaak een slijphoek van zo'n 15 graden hebben.
Oh dat is goed om te weten. Weet je het zeker?.. Voor zover ik weet hebben nagenoeg alle Europese messen een slijphoek van 20 graden, +\- 1. De Japanse idd rond de 17 graden.
Het nut van h?le kleine slijphoeken van rond 15 graden is sowieso erg dubieus voor ons huis-tuin-en-keuken/BBQ gebruik. 'N?g scherper' leest wel leuk op een website maar zo'n dunne vouw geeft in de praktijk erg weinig (m.i. geen) bruikbaar voordeel voor keukengebruik. Je messen worden wel een stuk sneller bot tenzij de hardheid van het staal 60 Rockwell of hoger is. En dat zijn er niet zoveel.
Welke diameter is dat?drdre67 zei:Gewoon voor de leuk af en toe een kippetje grillen.
paulus1972 zei:Wow hoe gaaf! Eh hoe krijg ik hem in m'n achtertuin
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk