Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb van de week het boek BBQ van Steven Raichlen aangeschaft op aanraden van ReneR. Voor slecht 15 Euro bij de Xenos. Daar kan je je geen bult voor vallen lijkt me
O daar vraag je me wat... zal ik even uitzoeken!
Nee er zit niks bij, wel een uitklap voetje zodat deze op de tafel kan blijven staan en een tweede aansluiting voor nog een voeler.
ik kom erop terug als ik thuis ben.
Zaterdag opgehaald, mijn nieuwe Joe jr
Zat er al een tijdje naar te kijken want ik wilde een kamado voor op de volkstuin waar ik groot deel van de zomer zit, maar vond minimax te duur.
Was aanbieding van Rookoven.com voor ? 442 met alles er op en er aan.
Ziet er allemaal zeer degelijk uit en kookoppervlak is ruim 34 cm, niet eens zoveel kleiner dan mijn BGE medium.
Moet wel zeggen dat ik hem toch wat zwaar vind, ruim 30 kilo, dus moet toch maar een vast plekje gaan maken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.