Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

9dbec9ff8e5dbc52c943849568dc5a30.jpg

Wow da's een beste Mike!

Ok... of je worst lust. . Ja dus!

f22a8a7d1b4539cb9bf016e8ac40332b.jpg

De wga voor mn verjaardag! De vakantie topper

Bling bling :-)

Om de deksel krasvrij te houden kan je het vergrendelbeugeltje meer naar de zijkant verplaatsen.

Thanks voor de tip

Ik heb van de week het boek BBQ van Steven Raichlen aangeschaft op aanraden van ReneR. Voor slecht 15 Euro bij de Xenos. Daar kan je je geen bult voor vallen lijkt me ;)

De tafel voor de BGE in aanbouw en even bij de Makro geweest... de thermometer werkt perfect op de Iphone.... :)

Voor 13 euro gekocht, kan je geen bult aan vallen.

Darthvader zei:

De tafel voor de BGE in aanbouw en even bij de Makro geweest... de thermometer werkt perfect op de Iphone.... :)

Wat is de range van de thermometer? Zit er een magneetje op om de thermometer aan iets ijzer te plakken? Voor het geld is het een mooi apparaat.

ShuttleX zei:
Darthvader zei:

Wat is de range van de thermometer? Zit er een magneetje op om de thermometer aan iets ijzer te plakken? Voor het geld is het een mooi apparaat.

O daar vraag je me wat... zal ik even uitzoeken!
Nee er zit niks bij, wel een uitklap voetje zodat deze op de tafel kan blijven staan en een tweede aansluiting voor nog een voeler.
ik kom erop terug als ik thuis ben.

groeten Quint

Zaterdag opgehaald, mijn nieuwe Joe jr  :)
Zat er al een tijdje naar te kijken want ik wilde een kamado voor op de volkstuin waar ik groot deel van de zomer zit, maar vond minimax te duur.
Was aanbieding van Rookoven.com voor ? 442 met alles er op en er aan.

Ziet er allemaal zeer degelijk uit en kookoppervlak is ruim 34 cm, niet eens zoveel kleiner dan mijn BGE medium.
Moet wel zeggen dat ik hem toch wat zwaar vind, ruim 30 kilo, dus moet toch maar een vast plekje gaan maken.

Terug
Bovenaan Onderaan