Qua instellingen is het nog best ingewikkeld, althans, daar moet ik nog mee gaan stoeien. Ik ben ook zeer benieuwd ook omdat hij uiteindelijk bijna zo duur is geworden als de digiQ.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je mag best een draadje openen onder diy, met gave bouwfoto's. Zodat daar ook even de vragen kunnen komen (prijs), dan houden we het een beetje vindbaar. Als je vragen over instellingen hebt kun je die daar ook stellen, er zijn hier meer hm eigenaren.maussie1982 zei:Ja, heatmeter v4.0
structor zei:Je mag best een draadje openen onder diy, met gave bouwfoto's. Zodat daar ook even de vragen kunnen komen (prijs), dan houden we het een beetje vindbaar. Als je vragen over instellingen hebt kun je die daar ook stellen, er zijn hier meer hm eigenaren.maussie1982 zei:Ja, heatmeter v4.0
Het forum project ligt ook dichtbij de hm, dus wellicht kan ik er ook een paar beantwoorden...
Pssst klik op mijn onderschrift, er zijn op dit moment twee mensen aan het bouwenSGx71 zei:Die had ik idd ook gevonden, maar wijselijk opzij geschoven
Dit soort projecten zijn z? interessant dat ik straks helemaal geen tijd meer heb ....
structor zei:Pssst klik op mijn onderschrift, er zijn op dit moment twee mensen aan het bouwenSGx71 zei:Die had ik idd ook gevonden, maar wijselijk opzij geschoven
Dit soort projecten zijn z? interessant dat ik straks helemaal geen tijd meer heb ....
Frits, jij kwam dus weer langs een van de Colruyt vestigingen!Frits zei:Zo kan weer even vooruit
RedFox zei:Frits, jij kwam dus weer langs een van de Colruyt vestigingen!Frits zei:Zo kan weer even vooruit