Ja inderdaad Emiel, ik heb hem vandaag spontaan gekocht daar mijn "standaard rooster" (dunne chroomlaag) is na een jaar intensief gebruik (en 's-winters binnen indien niet in gebruik) nu toch zodanig is gaan roesten tijdens onze vakantie dat ik het niet meer appetijtelijk vind om hem in te zetten. Ik had hem al eerder op de korrel en weer redelijk in orde maar nu is het einde oefening.structor zei:Geert begrijp ik nu dat je dat rooster hebt gekocht? Zo ja zou je dan je ervaring met dit rooster willen delen vooral na een tijdje gebruik?
Niet over het gehele rooster maar ca. de helft. Aangezien ik altijd met schone roosters begin te q-en (ook bij de WSM) moet hij helaas naar het schroot.
Ik zal over mijn ervaring berichten "at due time".
Piet, ik denk dat je gelijk hebt, er zijn echter veel gradaties van RVS (in Duitsland is er ook een vorm die "niro" heeft, nicht-rostend).
En tussen roestvast en roestvrij zit ook een behoorlijke spreiding. Maar een paar mooie stukken vlees verknoeien op een slecht rooster willen we niet, en de buy knop werkt ook nog na het verlof