Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er heel tevreden mee. Temperatuur blijft mooi stabiel bij het low and slow. Waarschijnlijk was ik dat ook geweest met een KJ, Green egg of Bastard. Deze was qua prijs aantrekkelijker.Hoe bevalt de grill bill tot nu toe? Ik heb voornemens om deze medio juli te bestellen.
Je moet wel de classic met de classic vergelijken , het verschil is dan €100 in het voordeel van grillbill , 30% korting op de d&c van grillbill dan heb je nagenoeg dezelfde setup en ben je ong. €920 kwijt.
En nee geen aandelen bij Grillbill maar een tevreden bezitter van een Masterbuilt
vergeet de garantie nietJe moet wel de classic met de classic vergelijken , het verschil is dan €100 in het voordeel van grillbill , 30% korting op de d&c van grillbill dan heb je nagenoeg dezelfde setup en ben je ong. €920 kwijt.
En nee geen aandelen bij Grillbill maar een tevreden bezitter van een Masterbuilt
Ik zou hem wel niet meteen op de fiets meenemenHeb net op hun website zitten neuzen. De pro ziet er wel heel gaaf uit alleen is de KJ classic 1 nu een stuk goedkoper incl d&c. Die moet er bij de pro nog bij.
Misschien maar eens gaan kijken in Eindhoven. Zou op de fiets kunnen gaan
Wat een keuze stress allemaal. Gelukkig heb ik nog even om er over na te denken.
Ik ben zeer tevreden over de Grill Bill. Met low and slow blijft de temperatuur zeer stabiel. Als het ff kan gaat ie aan.Hoe bevalt de grill bill tot nu toe? Ik heb voornemens om deze medio juli te bestellen.
Ik zit in dubio, een Grill Bill of een Grizzly Grill. Over beide lees ik verschillende positieve berichten v.w.b. prijs/kwaliteit. De Grizzly heb ik ervaren, mooie topvent en prettig scharnier. De Grill Bill ziet er super gaaf uit en lijkt qua afwerking net wat beter. Helaas is voor mij Eindhoven dik 2 uur rijden, om de Grill Bill te ervaren.Ik ben zeer tevreden over de Grill Bill. Met low and slow blijft de temperatuur zeer stabiel. Als het ff kan gaat ie aan.