PuraLeña
Sprokkelaar
Hoe vaak zie ik het niet. Mensen die thuis of op de camping op gas koken of grillen en dan regelmatig aan fles schudden omdat ze niet weten of het gerecht klaar is voor de fles leeg is.
Wees eerlijk. Wie heeft dit nooit gevoeld?
Ik gebruik gewoon een 'handbagage-weegschaal'.
Klein en simpel in gebruik. Even fles optillen en resultaat met tara van fles (staat er op) verminderen.
Na enige tijd krijg je goed gevoel van verbruik. En voorkom je weer dat je een nog niet volledig lege fles moet omruilen. Om toch maar weer rust te hebben.
Voor minder dan 5 euro heb je weer rust. En dat is toch een primaire reden waarom we zo van BBQ houden.
Groeten vanuit #PuraLeña in Spanje. Wat staat voor 'Puur Brandhout' en in Google goed te vinden is door gebruik van Spaanse caracter 'ñ'. Uitgesproken als ENJE.
Volgen van onze posts wordt in deze lastige tijd erg gewaardeerd.
Bedankt, en veel succes en rust met deze hack.
Wees eerlijk. Wie heeft dit nooit gevoeld?
Ik gebruik gewoon een 'handbagage-weegschaal'.
Klein en simpel in gebruik. Even fles optillen en resultaat met tara van fles (staat er op) verminderen.
Na enige tijd krijg je goed gevoel van verbruik. En voorkom je weer dat je een nog niet volledig lege fles moet omruilen. Om toch maar weer rust te hebben.
Voor minder dan 5 euro heb je weer rust. En dat is toch een primaire reden waarom we zo van BBQ houden.
Groeten vanuit #PuraLeña in Spanje. Wat staat voor 'Puur Brandhout' en in Google goed te vinden is door gebruik van Spaanse caracter 'ñ'. Uitgesproken als ENJE.
Volgen van onze posts wordt in deze lastige tijd erg gewaardeerd.
Bedankt, en veel succes en rust met deze hack.