Klopt. Rooster wat je hier ziet hangt op 25 cm van de bovenkant. De andere op 15 cm van de bovenkant.Hermanusb zei:op welke hoogte hangt dit rooster?
ik begrijp dat jij met 2 roosters wil gaan werken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt. Rooster wat je hier ziet hangt op 25 cm van de bovenkant. De andere op 15 cm van de bovenkant.Hermanusb zei:op welke hoogte hangt dit rooster?
ik begrijp dat jij met 2 roosters wil gaan werken?
Ik ook. Nee geen controller in eerste instantie. Mochten de drie knietjes in de deksel niet genoeg zijn, ga ik daar nog wat anders op bedenken.Ceriel zei:Graag gedaan!Ramsteen zei:Ceriel, bedankt voor het lenen van je stappenboor!
Ik hoop dat 3 knietjes in het deksel voldoende is. Ga je een controller gebruiken?
Ik ga het zien. Mocht het echt te ugly worden, dan kan alsnog alle lak eraf en wordt ie gespoten.joseph86 zei:De lak aan de buitenkant zal waarschijnlijk loskomen bij het inbranden, houd daar rekening mee.
Eindelijk xDCeriel zei:Hij doettut!
:-/bakker zei:Staat hij nu te koop op marktplaats of vergis ik me
http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/barbecues-en-vuurkorven/m1052415952-ugly-drum-smoker-uds.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr